Mini zamówienie z Avon.

Jej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z takim szybkim wpisem. A dokladniej będzie to moje zamówienie z Avon. Jak wiecie w ostatnim czasie staram się trochę bardziej oszczędzać i zredukowałam wydatki na kosmetyki, ale oczywiście jak to ja skusiłam się na dwie rzeczy które chciałabym wam pokazać. No to zaczynamy.

Na pierwszy ogień idzie dobrze wam już znany oczyszczający tonik przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowym. Jak wiecie jest to jeden z moich ulubionych produktów tej firmy i bardzo często już mieliście okazję oglądać go na moim blogu. Zawsze jak jest na promocji to dodaje go do koszyka. Ja używam go od czasu do czasu, kiedy potrzebuję dogłębnego oczyszczania, doskonale zmywa kurz i nadmiar sebum. Dodatkowym plusem jest niska cena, na promocji możemy wyhaczyć go już za 5 zł. Jest też bardzo wydajny, mi spokojnie wystarcza na 3 miesiące.







Kolejnym zakupem jest płyn do kąpieli, ten kos!etyk również mogliście zobaczyć ma blogu. Tym razem zdecydowałam się na wersję zapachową z kwiatem bzu. Lubię ten produkt, gdyż jest gęsty, a przez co bardzo wydajny, pięknie pachnie i bardzo dobrze się pieni. Tym razem zapłaciłam za niego niecałe 8 zł. 












I to już wszystkie moje zakupy. Tym razem również nie poszalałam, ale może to i lepiej. A wy zamówiłyście sobie ostatnio coś z Avonu? Jeśli tak to koniecznie pochwalcie się w komentarzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.