Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Hej kochani. Kilka dni temu ubzdurałam sobie że muszę mieć talerz na jajka. I jak na złość oczywiście nigdzie nie było. W końcu moja podświadomość zakupoholika zaprowadziła mnie do Pepco. Co prawda talerza na jajka również tam nie znalazłam, ale oczywiście nie wyszłam z pustymi rękami. Jeśli chcecie wiedzieć co udało mi się kupić to zapraszam do dalszej części wpisu.

Jako pierwsze w oko wpadły mi papilotki na babeczki. Zaplanowałem sobie że na święta przygotuję babeczki marchewkowe, a nie wiedziałam na ile starczy mi tych foremek. Więc myślę sobie a wezmę, nawet jak nie zużyję wszystkich to przecież się nie zmarnują, a ja uwielbiam pięć babeczki. Cena za 10 sztuk to jedynie 4.99






Pozostając nadal przy pieczeniu ciast, to skusiłam się także na rękaw cukierniczy. Do tej pory używałam jednorazowych, foliowych z Lidla, ale fajnie jest mieć taki który da się umyć. Zbyszek pewnie będzie że mnie dumny, ale pomijają jego niezadowolenie to przyda się do dekoracji, albo wyciskania bez. Zobaczymy jak będzie z jakością, bo jak patrzę na końcówki to pozostawiają wiele do życzenia, ale czego chcieć za 4.99?





W związku z tym że ma święta planuję zrobić "serniczek jajeczko" to zakupiłam również wyciskacz do cytrusów. Zastanawiam się dlaczego dopiero teraz na to wpadłam. A będzie świetny do przygotowania domowej lemoniady. Kosztował jedynie 4.99, a jak ułatwia życie.








Żeby nie było że wszystko jest dla mnie to wzięłam też coś mamie. A są to niebieskie jajka styropianowe do powieszenia. Ładnie by wyglądały powieszone na oknie. Pewnie mój brat zaraz jęk tylko dodam ten post jej to pokażę. Ale chyba będę szybsza. Cena za 8 sztuk to 3.99.








I ostatnią rzeczą. A raczej są to dwie rzeczy a dokładniej mam na myśli pojemniki do przechowywania jedzenia z dołączonymi sztućcami. Wzięłam od razu dwa, jeden dla siebie, a drugi dla mężusia. A co niech ma. Cena za sztukę to 4.99









I to już wszystkie moje zakupy. Z jednej strony mega się cieszę, a z drugiej to jestem zła na siebie że wydałam pieniążki. Czy wy też tak macie? Bo ze mnie mąż się śmieje że jestem mega cebulaczką. Niby chciałabym oszczędzać, ale znowu nie potrafię wyjść z Pepco z pustymi rękami.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.