Szybka i prosta przekąska z cukinii.

Hej kochani. W związku z tym że niektórzy narzekają że dawno nie było u mnie wpisów kulinarnych to dzisiaj się przemogłam i mam dla was przepis na przekąskę z cukinii. Co prawda do sezonu na to warzywo jest jeszcze trochę czasu, ale mi ostatnio udało się nabyć ją w promocyjnej cenie. Oczywiście jak zawsze u mnie będzie prosto i szybko bo wiem że takie przepisy najbardziej lubicie. Ale żeby już nie przedłużać to zaczynamy.

Składniki:

- cukinię 2 sztuki
- jajko ( jedno duże, lub dwa małe)
- bułka tarta
- olej do smażenia






Wykonanie:

Cukinię myjemy, odcinamy zdrewniałą część i kroimy w krążki. Jajko roztrzepujemy w miseczce, opcjonalnie możemy do niego dodać szczyptę soli lub wegety. Krążki cukinii maczamy w jajku i obsypujemy bułką tartą. Smażymy na oleju do uzyskania miękkości i złotego koloru. Smacznego.





I oto cała filozofia. Takie danie możecie zjeść na ciepło z jakimś mięsiwem jak i na zimno np. na drugie śniadanie w pracy. Ja bardzo lubię cukinię. A jak to jest z wami? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.