Rossmann- promocja -55%

Hej kochani. Jak wiecie od kilku dni mamy w Rossmanie promocje na kolorówkę. Wszystkie produkty do makijażu przecenione są o 49%, a osoby posiadające kartę w klubie Rossmann mogły uzyskać rabat o łącznej w wysokości -55%. Promocja trwa już od 20 kwietnia, ale ja dopiero dzisiaj znalazłam czas na zakupy. Tak jak się spodziewałam niewiele już zostało z asortymentu. Ale udało mi się złapać 3 rzeczy. A oto one:

Pierwszą moją zdobyczą jest tusz do rzęs, jakoś tak wszystkie mi się pokończyły, a chciałam wypróbować coś nowego. Z racji tego że ostatnio słyszałam dużo dobrego o marce Eveline Cosmetics to zdecydowałam się na ich tusz do rzęs Big Volume Lash Natural Bio formuła. Jeśli chodzi o cenę to bez promocji kosztuje on 17.99, a ja jako posiadaczką karty mam go za jedyne 8.10. Także się opłaca. Zobaczymy tylko jak będzie się sprawdzał. Jak już go trochę protestuję to na pewno dam znać.



















Drugim moim zakupem jest puder. Chciałam sobie kupić jakiś tani puder i trzymać go w szafce w pracy, aby mieć coś do poprawiania makijażu w ciągu dnia. I zdecydowałam się na Miss Sporty Perfect Stay- długotrwały puder w kamieniu. Nie oczekuje od niego cudów, tylko żeby chociaż trochę matowił, w razie W. Cena bez promocji to 12.99,a na promocji kupimy go już za 5.85, także aż żal nie wziąć.
 

















Ostatnim zakupem jeśli chodzi o makijaż jest baza. Ja zdecydowałam się na Bazę Skin Match Protect od Astor. Kiedyś dostałam jej próbkę i bardzo przypadła mi do gustu. Zobaczymy jak będzie mi się sprawdzać. Cena bez promocji to 39.99,a na promocji mamy ją za jedyne 15.30. Teraz tak się zastanawiam czy nie iść po drugą. A może chcecie żebym zrobiła wam jej recenzję.


I ostatnim produktem, po który w ogólę poszłam do Rossmanna jest delikatny puder do stóp Fusshwohl. Produkt tego typu to must have mojego męża i akurat mu się skończył, więc kochana żona poleciała i kupiła. Niestety nie był on w promocji i kosztował 6.69. ale jakoś przeżyję.













I to już wszystkie moje zakupy. Korci mnie jeszcze iść po kolejne opakowanie tej bazy. Marzy mi się jeszcze ta zielona baza z Bell i kilka podkładów, ale u mnie w Rosmanie nie było już żadnych sensownych kolorów. Ale może przejdę się jeszcze ostatniego dnia i coś wyrwę. Bo promocja trwa jeszcze do 28.04. A wy skusiliście się na coś? Chwalcie się swoimi łowami w komentarzach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.