Tag mój styl.

Hej kochani. Niestety wczoraj nie udało mi się przygotować dla was wpisu. Ale postanowiłam że zrobię to dzisia. Normalnie nie dodaje wpisów w niedzielę, ale skoro wczoraj nawaliłam to dzisiaj zrobię wyjątek. I tym oto sposobem przychodzę do was z tagiem dotyczącym mojego stylu. Mamy tu 14 pytań dzięk którym po raz kolejny będziecie mogli się czegoś o mnie dowiedzieć. No to zaczynamy:

1. Opis swój styl w 3 słowach.
Wygoda, jeans, koszula

2. Spódnica czy sukienka?
Wszystko mi jedno. Ale najlepiej jeansy.

3. Jakie buty najbardziej lubisz nosić?
Botki, sportowe, trampki, baleriny, Japonki

4. Ulubiona stylizacja do szkoły/pracy?
Najlepiej jeansy i jakaś bluzka lub koszula, jak jest chłodniej to na to bluza lub sweter.

5. Jakiego koloru jest najwięcej w twojej szafie.
Pewnie dżinsowego. A oprócz niego dominują: czerń, biel i czerwień.

6. Do szkoły/pracg plecak czy torba?
Do tej pory nosiłam do pracy torbę, ale teraz rozglądamy się za jakimś fajnym plecakiem.

7. Malujesz się?
Jak Idę do pracy to tak, ale w domu raczej siedzę w stanie surowym.

8. Jesteś oryginalna?
Każdy jest oryginalny na swój sposób.

9. Ulubiony sklep z ciuchami?
Glównie ubieram się w ciucholandach, ale lubię też ubrania z Croppa, housa czy butiku.

10. Wzorujesz się na jakimś celebrycie, kimś znanym?
Chyba nie, chociaż czasem zdarzy mi się podpatrzeć jakąś inspirację w filmie i potem szukam takich ciuchów w sklepach.

11. Ulubiona modowa blogerka?
Nie mam żadnej. Raczej podobają mi się konkretne rzeczy niż czyjś całokształt.

12. Trampki vs Baleriny?
I jedno i drugie lubię tak samo, więc ogłaszam remis.

13. Jaką fryzurę nosisz najczęściej?
Włosy spięte w kitkę, albo w mongolski koczek, jakoś przeszkadzają mi rozpuszczone.

14. Malujesz paznokcie?
Ostatnio bardzo rzadko, niestety niewiele jest lakierów które wytrzymują w mojej pracy dłużej niż 1 dzień.

I to już wszystkie pytania z tego tagu. Mam nadzieję że mogliście dowiedzieć się o mnie czegoś nowego. Jeśli macie ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w tym Tagu i życzę miłego niedzielnego wieczoru.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.