Nawilżający olejek do twarzy że śródziemnomorską oliwą z oliwek-recenzja

Hej kochani. Od kilku dni używam nowego produktu do wieczornej pielęgnacji mojej twarzy. W związku z tym że miałam już okazję go trochę protestować to dzisiaj przychodzę do was z recenzją której bohaterem będzie: Nawilżający olejek do twarzy że śródziemnomorską oliwą z oliwek od Avon. Ale zanim poznacie moją opinię, to najpierw kilka słów od producenta.

Słowa producenta:
Produkt nawilża i regeneruje, sprawiając że skóra jest jedwabiście miękka i odzyskuje zdrowy blask. Olejek pomaga wygładzić powierzchnię skóry i odpowiednio ją nawilża.

Moja opinia:

Produkt jest pięknie zapakowany i bardzo prosty w użyciu. Dzięki pipetce dołączonej do buteleczki możemy z łatwością odmierzyć odpowiednią ilość produktu, olejek nie wylewa się nam, ani nie musimy składać do niego palców i wprowadzać zanieczyszczeń. Po otwarciu buteleczki pierwszym odczuciem jest przyjemny, oliwkowy zapach (obok serii z minerałami z morza martwego jest to moja ulubiona). Jeśli chodzi o sam produkt jest on bardzo wydajny, wystarczy kilka kropel na całą twarz, również nakładanie go jest bardzo proste (ja wylewam około 6 kropli ma dłoń, rozcieramy i wklepuje w twarz), a skóra po nałożeniu jest miękka i wyczuwalne nawilżona. Produkt mnie nie zapchał, dobrze i szybko się wchłania, działa uspokajająco.










Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i z pewnością kupię kolejne opakowanie, jak tylko będzie na promocji. Najbardziej podoba mi się buteleczka (pewnie mąż mi ją zabierze jak tylko zdenkuje olejek). Z czystym sercem mogę wam go polecić, napewno nie zrobi wam krzywdy. Więc polujcie na niego jak tylko będzie na promocji. Ja mój egzemplarz wyczaiłam za niecałe 10 zł.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.