Rozświetlający korektor pod oczy Avon Magix- recenzją

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją produktu który kilka dni temu pokazywałam w nowościach. A jest to rozświetlający korektor pod oczy z Avon Magix. Miałam okazję już go trochę poużywać i postanowiłam podzielic się z wami moją opinią, ale tradycyjnie najpierw kilka słów od producenta.

Słowa producenta:
Korektor natychmiast dodaje cerze blasku. Maskuje cienie pod oczami i przebarwienia. Można go nakładać na miejsca które chce się podkreślić np. policzki, łuki brwiowe. Dostępny w dwóch odcieniach.

Moja opinia:
Jeśli ktoś szuka typowego mocno kryjącego korektora to może się rozczarować, bo jest to bardziej rozświetlacz. Produkt słabo kryję, ale za to pięknie się błyszczy, przez co moje spojrzenie jest świeże i promienne jakbym naprawdę dobrze się wyspała. Kolor jest bardzo jasny, w sam raz dla bladziochów. Na uwagę zasługuje również aplikacja, która dzięki załączonemu pędzelkowi jest bardzo prosta. Jednak nie jest to produkt idealny, pod koniec dnia zbija się w grudki i zbiera w załamaniu. Także opakowanie mogłaby być przezroczyste, bo nie widać ile produktu zostało. Przy pierwszym użyciu naprawdę długo trzeba się nakręcić, żeby coś wyleciało (już myślałam że mam popsuty egzemplarz), poza promocją jest dość drogi- około 35zł. Niestety raczej już nie uda się go kupić, a swój dorwałam na wyprzedaży. Jest to mój pierwszy produkt tego typu i chętnie kupiłabym
kolejne.

A wy używałyście już kiedyś tego korektora? Jaka jest wasza opinia o nim? A może macie jakieś inne godne uwagi produkty tego typu? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.