Szybkie śniadanie- Kanapka z twarogiem wędzonym

Witam serdecznie. Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym pomysłem na szybkie i tanie śniadanie.  Na  jutrzejszy świąteczny dzień chciałabym Was zaproponować kanapki z wędzonym twarogiem i żurawiną. No to zaczynamy:

Potrzebujemy:
- bułki lub kilka kromek chleba
-masła lub margaryny
- twarogu wędzonego (ja akurat mam twaróg wędzony dymem z drewna drzew liściastych- Pilos (znajdziecie go w Lidlu)
- konfitury żurawinowej, lub żurawiny do mięs


No i lecimy.

Smarujemy pieczywo masłem

Następnie nakładamy twaróg













A na to konfiturę żurawinowa


Smacznego

Ps. Najlepiej smakuje  kakao:)

Komentarze

  1. Nigdy nie widziałam takiego twarogu w sklepie i na pewno nie wpadłabym na to, aby połączyć go z konfiturą.
    --------------------------------------
    https://mobilnawulkanizacja.bialystok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis na kanapki z twarożkiem wygląda super, a zdjęcia sprawiają, że od razu robi się wodę w ustach. Uwielbiam takie proste i szybkie przepisy na śniadanie, które można zrobić nawet w ciągłym pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.