Recenzja-Avon clearskin maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi

Witajcie moi kochani. Dzisiaj przychodzę aby opowiedzieć wam trochę o moim odkryciu roku 2015 którym jest: maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi formy Avon. Maseczka pochodzi z serii clearskine.


Producent tak ją opisuje: 
 
Maseczka głęboko oczyszczająca pory zawiera mieszankę glinek mineralnych, które jak magnes przyciągają nadmiar sebum, oczyszczając i odblokowując pory. Zapewnia chłodzący efekt. Pozostawia gładką i oczyszczoną skórę. Odpowiednia dla każdego rodzaju cery. Nie powoduje powstawania zaskórników. Testowana dermatologicznie. 

Moja opinia:

Ja jestem bardzo zadowolona z tej maseczki. Najczęściej stosuje ją w okolicach "tych dni w miesiącu" lub kiedy moja skóra z jakiegoś innego powodu jest w nieco gorszej kondycji. Doskonale oczyszcza skórę, powodując że wągry są oczyszczone, bolesne zmiany trądzikowe mniej bolą, a skóra jest oczyszczona. Maseczka bardzo łatwo się nakłada, szybko zasycha i bez problemu można ją zmyć. Nie podrażnia mojej skóry, ładnie pachnie i jest niedroga (Ja swoją kupiłam za 8.99 zł) Uważam że każdy bez względu na wiek powinien jej wypróbować. 

A poniżej mała relacja z nakładania maseczki na moją facjatę:)

Konsystencja maseczki:
   

Ja nakładam ją pędzelkiem do maseczek z firmy Oriflame:)
 
 
 W chwili nałożenia:



Po zaschnięciu:



A wy macie jakieś ulubione maseczki? Może coś godnego polecenia w tym typie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.