Niedzielny obiad- Pierś z kurczaka w musztardzie

Witam serdecznie. Dzisiaj przychodzę do was z pewną inspiracją na niedzielny obiad. Nie wiem jak wy ale ja często mam problem "co zrobić do ziemniaków". Pewnego dnia gdy próbowałam znaleźć odpowiedź na to pytanie wpadłam na pomysł piersi z kurczaka w słodkiej musztardzie.

Potrzebujemy:
- piersi z kurczaka
-musztardy (ja najczęściej używam Develey- musztarda słodka)
- rękaw do pieczenia

Bierzemy się do roboty:
Piersi z kurczaka myjemy i pozbywamy się z nich błon i włókien


Następnie obficie smarujemy kurczaka musztardą.


Wkładamy do rękawu do pieczenia i pieczemy 40 minut w temperaturze 200 stopni.



Podajemy z pieczonymi ziemniaczkami i jakimś warzywkiem. Smacznego:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.