Lawendowa Bielizniarnia poleca- Avon katalog 2

Witajcie moje kochane:). Kilka dni temu podzieliłam się z wami ciekawymi promocjami z walentynkowego katalogu Oriflame. Dzisiaj z kolei nadszedł czas na Avon katalog 2. Kosmetyki firmy Avon trochę mniej przypadają mi do gustu od tych z Oriflame, jednak  i tu natrafiłam na kilka perełek. I w tym wpisie właśnie polecę wam moich ulubieńców, oczywiście pod warunkiem że będą w rozsądnych cenach.Może komuś przyda się ta wiedza. No to zaczynamy:

1. Ju z na samym początku katalogu na stronie 11 znajdziemy jeden z moich ulubionych kosmetyków kolorowych firmy Avon. Są to konturówki do oczu w cenie 9.99. Można powiedzieć o nich wiele dobrego. Ja uwielbiam je za formę- są wysuwane więc nie trzeba ich temperować. Ich kolejny plus to olbrzymi wybór kolorów, od czerni po fiolety i zielenie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, a kolory utrzymują się przez długi czas. Tak więc za tą cenę nic tylko brać:)





2. Idąc dalej na stronie 25 znajdziemy moją ulubioną maseczkę: Głęboko oczyszczającą maseczkę błotną do twarzy w cenie 7.99. Uwielbiam po pierwsze jej zapach, kojarzy mi się z morzem. Po drugie doskonale oczyszcza pory i usuwa nadmiar sebum. Skóra po niej jest oczyszczone, gładka i pełna blasku.











3. Jeśli zaś mowa o zapachu to moim numerem jeden jest woda perfumowana Incandessence. Znajdziemy ja na stronie 35 w cenie 42.99. Ten zapach po prostu trzeba powąchać. Jedni go kochają inni nienawidzą. Mi natomiast kojarzy się z okresem technikum. Człowiek był wtedy taki piękny i młody:)














4. Ostatnim kosmetykiem z Avonu który chce wam polecić jest tonik. A właściwie 3 toniki ze strony 141 w cenie 6.99 za sztukę. Od razu ostrzegam że są to toniki na bazie alkoholu silnie oczyszczające. Ja stosuje je raz lub dwa w tygodniu kiedy chce dogłębnie oczyścić swoją buźkę. I właśnie w tym celu je polecam. Raczej nie stosowałabym ich na co dzień gdyż mogą podrażniać i wysuszać  skórę.











I to by było na tyle. No może nie do końca. Bo mam jeszcze do was pytanie. Co sądzicie o tym zestawie 3 broszek do dekoltu ze str 107? Warto w nie zainwestować? Jak jest z jakością? Bo muszę wam powiedzieć że już kilka razy zawiodłam się na dodatkach i biżuterii z Avonu:( A może jest coś z kosmetyków co waszym zdaniem powinnam wypróbować? Czekam na propozycję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.