Zakupowo

Hej kochani. Dzisiaj znowu przychodzę do was z zakupami, zarówno tymi przez internet jak i stacjonarnymi. Nie jest tego dużo, ale może coś będzie dla was inspiracją. Nie będę już przeciągać i zaczynamy.




Pierwsza rzecz będzie z działu moda. Jest to kamizelka ala góralska. A kupiłam ją w jednym z moich ulubionych ulubionych ciucholandów. Kamizelka wykonana jest ze sztucznego zamszu i wykończona kożuszkiem. Myślę że będzie pasowała do jeansów i jakiejś basicowej bluzki. Najlepsze jest to że kupiłam ją za jedyne 12.50. zł. Czyż nie jest piękna?



Kolejną moją zdobyczą są rajstopy. Są to dosyć grube rajstopy z mikrofibry w różnych kolorach. Ja wybrałam sobie czarne, fioletowe i miętowe. Jedne już nawet wyjęłam z opakowania i powiem wam że są całkiem dobrej jakości. Są do nabycia w kauflandzie za 3.99 zł do 20 stycznia. Także może ktoś jeszcze skorzysta z promocji:)

 


I na koniec przedstawie wam zakupiony na allegro futerał na aparat fotograficzny. Mój niestety już nie nadawał się na wiele po 5 latach użytkowania. Także udało mi się wyhaczyć takie cudo w kolorze miętowym za jedyne 29 zł z przesyłką. Pokrowiec ma w środku futerko które zabezpiecza przed porysowaniem, mamy też wewnętrzną kieszonkę na kartę pamięci lub ładowarkę. 


A wy co nowego kupiliście sobie w tym tygodniu?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.