Zapiekanka kebab.

Hej kochani. Wczoraj było zakupów, to dziś będzie kulinarne. Już od kilku dni chodziła za mną jakaś zapiekanka. Ale miałam ochotę na coś nowego. I dlatego też kiedy przeglądając w niedzielę Internet natrafiłem na ten przepis postanowiłam że muszę go wypróbować. Jak pomyślałam tak też zrobiłam i wczoraj na obiad cieszyliśmy się zapiekanka o smaku kebabu. A jeśli wy również chcielibyście wypróbować ten przepis to zapraszam do dalszej części wpisu. No to zaczynamy:

Składniki:
- ryż 4 woreczki
- pierś z kurczaka 3-4 sztuki
- przyprawa Gyros- 1 opakowanie
- ogórki konserwowe- 8 sztuk
- papryka czerwona -1 sztuka
- cebula- 2 sztuki
- ser żółty -20 dag
- olej
- ketchup 10 łyżek
- majonez 3 łyżki
- czosnek 2 Ząbki
- sól
- pieprz
-papryka słodka

Przygotowanie:
Ryż przygotuj według przepisu na opakowaniu. Cebulę pobierz i pokrój w piórka. Zesklij ją na tłuszczu. Mięso pokrój w średniej wielkości kostkę, obsyp przyprawą do gyrosa, dodaj do cebuli. Smaż do czasu aż kurczak przestanie być surowy Paprykę pokrój w średniej wielkości paski, ogórki w plasterki. Ketchup, majonez i przeciśnięty przez prasę czosnek dokładnie wymieszaj. Doprawić do smaku solą, pieprzem i słodką papryką. Blachę wysmaruj olejem, wyłóż ryż, połowę sosu, kurczaka i warzywa. Przykryj resztą sosu. Wierzch zapiekanki posyp starym żółtym serem. Piecz w piekarniku nagrzanym do 180 °C przez 30 minut. I gotowe. Życzę smacznego.



!muszę wam powiedzieć że zapiekanka była pyszna. Tylko miałam chyba jakieś większe torebki ryżu, bo zapiekanka ledwo zmieściła się do brytfanki. Ostrzegam że porcja jest mega duża, nam nie udało się zmęczyć nawet połowy. Także w środę nie muszę martwić się o obiad. A wy zrobiliście już kiedyś taką zapiekankę? Jeśli tak to jak wam smakowała? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.