Wakacje we Władysławowie.

Wakacje we Władysławowie.

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was po dość długiej przerwie. Niestety czasem tak będzie na moim blogu. Możecie mi wierzyć albo nie ale ciężko jest prowadzić bloga jednocześnie pracując i starając się trochę dorobić. Ale nie będę narzekać. Najpierw trochę o tym co robiłam jak mnie nie było. Tak jak wspomniałam wcześniej pracowałam zawodowo, dorabiałam sobie pieląc truskawki, oraz udało mi się wyjechać na wakacje. Co prawda krótkie, ale zawsze coś. I właśnie wakacje będą dzisiejszym tematem mojego wpisu. W ostatnim tygodniu sierpnia razem z mężem spędziłam 5 dni we Władysławowie. W tym czasie kąpaliśmy się w morzu, opalaliśmy, byliśmy także na jednodniowej wycieczce na Helu. Podczas której zwiedzaliśmy latarnie morską, oraz byliśmy na samym koniuszki półwyspu helskiego. Podczas wakacji zwiedzaliśmy też port morski zarówno ten na Helu, jak i we Władysławowie. Pogoda dopisała, było super i chętnie zostałabym tam jeszcze kilka dni. Także Superbohater którego oczywiście wzięliśmy ze sobą był zadowolony i w ogóle nie chciał wracać. Musieliśmy siłą spakować go do walizki. Przywieźliśmy ze sobą kilka pamiątek które będą przypominały nam ten wyjazd. Szkoda że następne wakacje będą dopiero za rok��. No ale od czego są piękne wspomnienia. A wam udało się w tym roku gdzieś wyjechać? Dzielcie się swoimi wspomnieniami w komentarzach.














 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.