Wracam.

Hej kochani.
            Witam się z wami po raz pierwszy w 2018 roku. Wiem że nie było mnie tu bardzo dawno, ale ostatni rok miałam dość intensywny. Jak wiecie nie pisałam nic dla was, ale bardzo za tym tęskniłam, postanowiłam wi3c że spróbuję tu wrócić. Nie wiem jeszcze czy mi się to uda i w jakim stopniu, ale będę się starać. W końcu nowy rok to nowe szanse, plany na przyszłość i głową pełna pomysłów (mam nadzieję że nie zabraknie mi tych ostatnich). 
         Dzisiaj jeszcze nie będę się jakoś mocno rozpisywać, ale chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dużo zdrowia, szczęścia, pieniędzy, niesamowitych przygód i dalekich podróży. Chciałabym aby ten rok był dla was dużo lepszy od poprzedniego i mega inspirujący. Zapraszam was również na kolejny wpis który ukaże się już jutro.

Pozdrawiam
Dorota-lawendowabielizniarnia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.