Lawendowa bielizniarnia poleca-Avon katalog 6

Witajcie moje kochane! Dzisiaj przychodzę do was z przeglądem 6 katalogu Avon. Wiem że znowu ominęłam jeden katalog, ale w tym całym przedświątecznym ferworze walki gdzieś mi się zapodział. No cóż. Brawo ja. Wracając do katalogu to jest on już typowo wiosenny, znajdziemy w nim mnóstwo inspiracji na cieplejsze dni. Tak więc tyle tytułem wstępu, a teraz przejdziemy do zawartości.

*Już na samym początku, na zakładce dołączonej do katalogu znajdziemy świetną okazję. Jest to perfekcyjnie wydłużający i rozdzielający tusz do rzęs. Przy zakupie dowolnego produktu z katalogu można go mieć za jedyne 9.99. Jest dostępny w dwóch kolorach czarnym i brązowym. myślę że będzie idealny na "pierwszy tusz" jak i dla pań zaprawionych już w makijażu. Za taką cenę aż szkoda nie wziąć.












Idąc dalej na stronie 2 znajdziemy jeden z moich ulubionych kosmetyków z serii Planet Spa. Jest to rewitalizująco-regenerujący krem do twarzy na noc. Przy zakupie dowolnego produktu z katalogu możemy mieć go już za 6.99. Krem doskonale nawilża a jednocześnie uelastycznia skórę. Na plus jest także obłędny zapach.













Stronę dalej mamy ciekawą promocję na zapach Avon Famme 39.99 za 50 ml. Jest to delikatny zapach na dzień. Znajdziemy tu nuty jaśminu i magnolii, a oprócz tego soczystą gruszkę i akordy drzewa bursztynowego. Zapach ten jest bardzo uniwersalny i myślę że spodoba się zarówno młodszym jak i trochę starszym paniom.













Na stronie 7 w dość dobrej (acz nie rewelacyjnej) cenie jest mój ulubiony zapach Incandessence 50 ml za 44.99. Ale o nim pisałam już wielokrotnie.
















Na stronie 25 natrafiłam na bransoletki w marynarskim stylu z przywieszkami. Jeśli wydamy 19.99 na zakupy w katalogu to za bransoletkę zapłacimy jedynie 19.99. Do wyboru mamy trzy kolory: biały, czerwony lub granatowy. Możemy nosić je razem lub oddzielnie. Myślę że będą idealne na letnie stylizację w marynarskim stylu.













Idąc dalej znajdziemy kultowy krem Avon na okolice oczu w cenie 15.99- str 89. Słoiczek kremu jest podzielony na dwie części. W jednej znajdziemy żel na górną powiekę i okolice łuków brwiowych, w drugiej natomiast krem na dolną powiekę. Ja zawsze kupuję go w sezonie letnim. Przechowywany w lodówce jest idealny na oczy zmęczone słońcem. Nie tylko chłodzi, ale także nawilża. Polecam spróbować.













100 strona to bardzo dobra promocja na moją ulubioną niebieską serię Avon Clearskin. W cenie 6.99 mamy do wyboru: oczyszczający żel do mycia twarzy, oczyszczający tonik, głęboko oczyszczającą maseczkę lub szczoteczkę do oczyszczania twarzy. Jeśli czasem mnie czytacie to wiecie że żel do mycia twarzy i tonik stale są u mnie w użyciu. Także polecam.












W tej samej promocji na stronie obok znajdziecie tę zieloną serię z Avon Clearskin. Tu w cenie 6.99 macie do wyboru: żel głęboko oczyszczający pory, tonik głęboko oczyszczający pory lub peeling głęboko oczyszczający pory.















Kolejną perełkę znajdziemy na stronie 111 jest to ujędrniające serum do szyi i dekoltu z kolumbijską kawą w cenie 7.99. Ja nie miałam jeszcze tego kosmetyku, ale strasznie mnie intryguję i zastanawiam się czy go sobie nie sprawić.










Jeśli zaś chodzi o dodatki to zaciekawiły mnie okrągłe kolczyki z zawieszkami w kształcie zwierząt. Znajdziemy je na stronie 128 w cenie 15.99. Do wyboru mamy kota lub słonia . Myślę że  byłyby idealne do letnich stylizacji w stylu safari.










Kilka stron dalej na 135 natknęłam się na fajny zestaw 3 par dwustronnych kolczyków. w cenie 19.99. Myślę że będą idealnym delikatnym dodatkiem do codziennych stylizacji. Ja na 100% je sobie zamówię, więc jak chcecie to pokaże wam jak stoją z jakością.








I na koniec już chciałabym wam przedstawić mój kosmetyczny hit jeśli chodzi o stopy. Jest to musująca pianka chłodząca do zmęczonych stóp. Znajdziemy ją na stronie 156 w cenie 11.99. Myślę ze każdy kto ma stojąca pracę zna ten ból, szczególnie podczas upałów.  Ja jestem na nogach prawie 14 godzin na dobę.Ta pianka daje mi cudowne uczucie chłodu i ukojenia. Używam jej zarówno wieczorem przed snem jak i w ciągu dnia. Kupcie ją a zobaczycie że odmieni wasze życie i już nie będziecie chcieli jej oddać.










Tak więc dobrnęliśmy już do końca, z mojej strony to wszystko. A wy macie jakieś swoje typy w tym katalogu? Może chcecie mi coś polecić?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.