Dzień kobiet i zakupy z CROPPA

Witam serdecznie moi kochani!

Na wstępie chciałabym złożyć serdecznie życzenia wszystkim Panią. W końcu dzisiaj nasze święto. Więc życzę wam dużo zdrowia, szafy pełnej modnych ciuchów, miliona par butów, prywatnej perfumerii w łazience, żebyście realizowały się nie tylko jako żony i matki, ale również kobiety sukcesu. Kochane nie marnujcie czasu, realizujcie swoje marzenia i bądźcie szczęśliwe.


Mam nadzieję że wasi panowie o was pamiętali. Mój jak zwykle stanął na wysokości zadania i dzisiaj dostałam jaja na śniadanie:) Ale nie byle jakie:)
 

Także niech żyje dieta:)

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym sama sobie też nie zrobiła prezentu. Traf chciał że doszedł akurat dzisiaj. A są to małe zakupy z Croppa udało mi się jeszcze kupić coś z wyprzedaży. Zamawiałam kilka rzeczy dla brata i nie mogłam się oprzeć tym oto cudom:) 

 

*Piękne granatowe rękawiczki. Są bardzo ciepłe, w środku mają dodatkową warstwę polaru. Myślę że będą idealne dla takiego zmarzlucha jak ja. I kosztowały jedynie 9.99


*Pasek do spodni. Stwierdziłam że koniecznie muszę wysłać mój dotychczasowy ulubiony pasek na emeryturę. Po 6 latach to co z niego zostało nie wygląda najlepiej. Mam nadzieję że ten godnie go zastąpi. Również kosztował 9.99. A na dodatek urzekł mnie jego wytłaczany wzór. Zresztą same powiedzcie czy nie jest uroczy?


A co tam u was? Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.