Lawendowa Bieliźniarnia poleca- Oriflame katalog 5


Hej moje kochane!!

Dzisiaj jest pierwszy dzień obowiązywania nowego katalogu oriflame. Także pomyślałam że zrobię dla was malutki przegląd, bo może ktoś jeszcze się zastanawia nad konkretnym produktem. Ale zanim przejdę do zawartości to jeszcze trochę mojego ględzenia. Nie wiem czy wy też tak macie, ale ja na wiosnę dosłownie dostaje małpiego rozumu, dosłownie wykupiłabym pół katalogu. A jeszcze ten katalog jest po prostu mega, ale to sami za chwilę zobaczycie. Katalog nr 5 ważny jest od 22/03 do 11/04 i poświęcony 25 rocznicy Oriflame w Polsce. Z tej okazji oriflame za zakupy powyżej 69 zł ma dla nas prezent niespodziankę. Także myślę że warto. A teraz przechodzimy już do zawartości.

Ja już na stronie 16 natrafiłam na moją ulubioną linię produktów do włosów. W cenie 9.99 mamy do wyboru szampon dodający włosom objętości, lub odżywkę dodającą włosom objętości.  Jak już wspominałam wcześniej jest to moja ulubiona seria, świetnie rozumie się z moimi cienkimi i delikatnymi  włosami unosząc je przy skórze głowy. Szampon delikatnie myje i nie przesusza włosów, odżywka natomiast ma ten plus że nie musimy jej spłukiwać, a spryskane nią włosy łatwiej się rozczesują.



Na stronie 17 z kolei również natrafiłam na moja ulubioną linie tyle że do pielęgnacji twarzy. Jest to seria Love Nature z olejkiem z drzewa herbacianego przeznaczona do pielęgnacji cery tłustej po 25 roku życia. Za cenę 9.99 mamy do wyboru: preparat przeciw wypryskom, tonik, korektor w sztyfcie, albo oczyszczające chusteczki do twarzy. Jeżeli macie skórę problematyczną polecam zakup wszystkich produktów. Ale gdy tak jak w moim przypadku nieprzyjaciel dopada was tylko raz na jakiś czas wystarczy zaopatrzenie się w sam preparat, gwarantuję że nie raz uratuje wam życie. Polecam wam również chusteczki: są świetne do odświeżenia twarzy latem, lub do szybkiego demakijażu kiedy nie chce nam się już w tym bawić np po imprezie.

Kilka stron dalej na 20 w cenie 11.99 znajdziemy ratunek dla osób które mają problemy z obcierającymi butami. Jest to spray przeciw odciska i otarciom Feet Up Advancet. Tworzy on niewidzialną barierę pomiędzy stopą i butem zapobiegając otarciom i powstawaniu bąbli. Myślę że sprawdzi się szczególnie latem dla tych którzy chcą poczuć odrobinę wolności i rezygnują ze skarpet.





Mamy również na str 25 ciekawą promocję na kolorówkę z Giordani Gold. Puder do twarzy lub podkład mineralny możemy nabyć już za 29.99. Bardzo lubię produkty z tej serii: są doskonałej jakości, dobrze kryją, nie wysuszają skóry, długo się utrzymują. Ja dałam się skusić na jeden z produktów. A wy?







Jeżeli jesteście trochę dojrzalsze to polecam zajrzeć na str 34. Linia Time Reversing Intense oferuje nam tu produkty dla cery bardzo dojrzałej - powyżej 55 roku życia w cenie 39.99. Do wyboru mamy tu: odmładzające serum do twarzy i szyi, lub krem na dzień. Ja ze względu na wiek nie mogę wam nic powiedzieć na temat tych produktów. Ale zamówiłam krem mamie na urodziny to może zechce podzielić się opinią.





Nie możemy zapominać o naszych panach. Na stronie 71 mamy dla nich wodę toaletową Be The Legend w cenie 59.99 za 75 ml. Jest to połączenie skóry, jabłka i bobu tonka. Intrygujący zapach szczególnie dla młodszych panów.  Dodatkowo przy zakupie wody dostajemy w prezencie piankę do golenia oraz dezodorant. Nic tylko brać:)







Przed nadejściem cieplejszych dni warto oczyścić swoją twarz. Niewątpliwie pomóc nam w tym może Oczyszczająca maseczka swedish spa którą znajdziemy na stronie 87 w cenie 9.99. Jest to jedna z najlepszych maseczek jakie kiedykolwiek stosowałam: doskonale oczyszcza cerę, usuwa nadmiar sebum, nie podrażnia, twarz po niej jest gładka i przyjemna w dotyku. No i jeszcze ten zapach...





Skoro mowa o zapachach to na str 146-147 mamy nowe wody toaletowe Incognito dla niej i dla niego w cenie 39.99 za 50 ml. Jest to idealnie dobrana kompozycja zapachów na dzień. Kupcie je sobie i swojemu partnerowi to będziecie się uzupełniać. Dodatkowy plus za śliczne opakowania.








Ostatnim z przedstawionych produktów będzie mini krem do rąk. Znajdziecie go na okładce w cenie 1.99 za 30 ml. Krem dość dobrze nawilża, szybko się wchłania i przyjemnie pachnie, a mała pojemność będzie idealna do torebki.









No i na tym koniec. Musze się wam przyznać że ja w tym katalogu ostro poszalałam. A wam coś wpadło w oko? Może chcielibyście mi coś polecić? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.