Kilka nowości u lawendowej bielizniarni.
Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z bardzo szybkim wpisem. A będą to nowości. Pojawiło się u mnie kilka nowych gadżetów. Jest tu coś co wygrałam, dostałam oraz coś co kupiłam sobie sama. No to zaczynamy.
Zacznijmy najpierw od rzeczy którą wygrałam (tak dokładniej to wygrał go mój mąż, ale gdybym nie wzięła udziału w konkursie z jego konta na facebooku-oczywiście za jego zgodą, to by nic nie wygrał). Ale kończąc tą dygresję to jest to kubek jednej z moich ulubionych stacji radiowych, a mianowicie RSC. Jest to rozgłośnia lokalna, ale jeśli ktoś ma ochotę posłuchać a jest z okolic Skierniewic to ustawcie odbiorniki na 89.6 FM. Bardzo fajne radio, dużo dobrej muzyki, informację oraz mnóstwo konkursów. Przyznam że już kilka razy udało mi się u nich wygrać. Nie to żebym się chwaliła, albo robiła reklamę, tak tylko piszę 








Drugi produkt dostałam do wypróbowania od jednego z przedstawicieli handlowych który przyjeżdża do mojej pracy. A jest to pasta do zębów. A dokładniej organiczna pasta do zębów Himalaja Herbals. Jest to pasta wegetariańska, bez fluoru. Ma za zadanie skutecznie wzmacniać dziąsła, zapewniać długotrwały świeży oddech oraz nadawać szkliwu zębów niepowtarzalny połysk. Szczerze mówiąc po raz pierwszy mam doczynienia z tego typu produktem i jestem strasznie ciekawa jak się on u mnie sprawdzi. Napewno podzielę się z wami opinią o niej.










I na koniec coś co kupiłam sobie sama. A jest to antystresowa kolorowanka dla dorosłych "sztuka japońska". Już od jakiegoś czasu myślałam o zakupie tego typu książki i właśnie się zdecydowałam. Moja kolorowanka pochodzi z Kauflandu i zapłaciłam za nią jedyne 4.99. Także jak będziecie tam kiedyś na zakupach to możecie się za nią rozejrzeć. Teraz pozostało mi jedynie przywieźć kredki ze wsi i mogę zasiąść do malowania. Kto wie, może pochwale się wam jakąś swoją pracą 











To już wszystkie nowości jakie ostatnio zagościły w moim życiu. A wam udało się ostatnio wzbogacić o coś nowego? Chwalcie się swoimi zdobyczami. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.