Moje nowe okularki.



Hej kochane. Dzisiaj również przychodzę do was z takim szybkim zakupowym wpisem. W związku z tym że lato coraz bliżej pomyślałam już o ochronie moich oczu, i postanowiłam zainwestować w okulary przeciwsłoneczne. W prawdzie moja ostatnia para niby jest jeszcze dobra, ale jest u mnie już 5 rok i szczerze mówiąc jej świetność niestety już minęła. Dlatego też postanowiłam że będę używać ich do prac sezonowych, aby nie męczyć moich i tak wrażliwych oczu słońcem.
 
 

 

 
A na ich miejsce mam takie oto cudo. Są to okulary przeciwsłoneczne w fioletowych oprawkach we wzór panterki. Jest to firma Polycarbonate lens, kupiłam je u siebie w pracy za 20 zł. Powiem wam że miałam je już kilka razy na sobie i są bardzo fajne. Spełniają swoją funkcję, są wygodne i dobrze dopasowane. Powiem wam w sekrecie że czaje się jeszcze na kilka modeli. Za taką cenę aż żal nie brać.
A wy macie już swoje wymarzone okularki na lato?
















 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.