Moje zamówienie Avon katalog 8
Hej kochane. Witam was serdecznie w moim kolejnym poście. Dzisiaj przychodzę do was z moim skromnym zamówieniem z 8 katalogu Avon. Mam dla was tylko 2 rzeczy. Wprawdzie miałam już sobie nic nie kupować, ale jednak moja silna wola została złamana przez te 2 produkty. Nie przedłużając już przechodzę do sedna. 

Pierwszym z winowajców jest nawilżająca mgiełka do twarzy Aloes i bawełna z Avon Naturals. Przyznam się że już poużywałam sobie trochę tego produktu i jestem z niego bardzo zadowolona. Przyjemnie nawilża skórę twarzy i delikatnie ją koi. Ma bardzo wygodny sposób aplikacji, wystarczy spsikać twarz, na plus też bardzo ładny, delikatny zapach. Szczególnie polecam do skóry zmęczonej słońcem. Warto sprawić sobie taki produkt, tym bardziej że kosztuje niecałe 7 zł.

Zaś drugim i ostatnim złoczyńcom jest dezodorant w kulce Avon Incandessence. Wzięłam go z dwóch powodów. Po pierwsze produkt którego aktualnie używam zbliża się do denka. A po drugie zapach Incandessence jest moim ulubionym zapachem z całej kolekcji Avon. Myślę że za cenę 5 zł szkoda byłoby nie wziąć.






I to by było na tyle. Mówiłam że dzisiaj będzie krótko i szybko i było. A wy co sobie ostatnio zamówiliście w Avonie? Chwalcie się. A może macie mi coś do polecenia? Zapraszam do komentowania. Bawcie się dobrze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.