Ziaja-pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Liście Manuka-recenzja

Hej kochani. Dzisiaj postanowiłam przyjść do was z recenzją kolejnego produktu do twarzy kupionego na promocji w Rossmanie. A jest to pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom- Ziaja Liście Manuka. Miałam już okazję jej poużywać i chciałam podzielić się z wami moją opinią. Ale zanim to zrobię to najpierw kilka słów od producenta.

Słowa producenta:
Głęboko oczyszczający, spłukiwalny produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze równowagę i świeżość. Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-normalizujaca zielona glinka
- aktywna baza myjąca.
Czysta i świeżą skóra:
- odblokowuje pory z nadmiaru sebum
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające
- zapobiega powstawaniu zaskórników
- przeciwdziała tworzeniu niedoskonałości skóry
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych



Moja opinia:
Jako wielka fanką zapachów zakochałam się już po otwarciu tubki, bo pachnie nieziemsko. Sam produkt świetnie oczyszcza skórę i doskonale ściera martwy naskórek, dzięki zawartości drobinek peelingujacych. Kosmetyk ma zarówno działanie ściągające jak i złuszczające które możemy odczuć już przy pierwszym użyciu. Gołym okiem widzimy efekt odświeżenia i przyjemnego wygładzenia. Pasta doskonale radzi sobie z zaskórnikami na czole i nosie, które stają się mniej widoczne. Po zastosowaniu skóra mniej się przetłuszcza. Duży plus za poręczne opakowanie, niską cenę i mega wydajność. Jak tylko mi się zużyje to od razu polecę po kolejne opakowanie.

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu jak i z całej serii oczyszczającej z liśćmi manuka. Na dzień dzisiejszy jest to moja ulubiona seria i chętnie przetestuje inne produkty. A wy mieliście już styczność z tą pastą? Co sądzicie o całej serii z liśćmi Manuka? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.