Zakupy z Rossmanna

Hej kochani. Wczoraj znowu napadłam na Rossmanna, więc postanowiłam pochwalić się wam moimi zdobyczami. Podczas zakupów skorzystałam z promocji na produkty do pielęgnacji stóp i paznokci, oraz depilację kup 2+2 weź gratis. Czyli płacimy tylko za dwa droższe kosmetyki a dwa tańsze mamy za darmo. Jeśli chcecie wiedzieć ma co się skusiłam to zapraszam do dalszej części wpisu.

Pierwszym zakupem jest nić dentystyczna. Zdecydowałam się na tą z firmy Jordan. Moja pani dentystka zalecała mi używanie nici dentystycznej do czyszczenia przestrzeni miedzy zębowych, aby nie tworzył się kamień. Narazie użyłam jej dopiero raz, ale myślę że będzie spoko. Kosztowała 8.89 zobaczymy na jak długo starczy. 






Również z myślą o pielęgnacji jamy ustnej nabyłam płyn do jej płukania. Zdecydowałam się na Oral-B 3D White Luxe Glamoous White. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do używania tego typu produktów. Mieliśmy ich kilka że Zbyszkiem, ale nie smakowały najlepiej. Ten też nie jest jakoś szczególnie smaczny, ale jakoś to przeboleje. W końcu czego się nie robi żeby mieć piękny uśmiech. Jeśli chodzi o cenę to zapłaciłam za niego 9.79










Jeśli zaś chodzi o promocję kup 2 a 2 dostaniesz gratis to stwierdziłam że przydałyby mi się jednorazowe maszynki do golenia. Wzięłam więc cały zestaw Big Miss Solei-4 sztuki. Przyznam że trafiły w moje ręce bo mają śliczne trzymadełka. A cena 11.99 za komplet jest całkiem w porządku.












W związki z tym że ostatnio i ja i Zbyszek dużo czasu spędzamy "na nagach" skusiłam się na sól do kąpieli stóp z solą z Morza Martwego i rumiankiem z Fush Wohl. Zobaczy!y czy rzeczywiście jest tak dobra jak obiecuję producent. Na szczęście nie była jakaś bardzo droga. Cena za 450 gram to 8.69.












Oczywiście jeśli chodzi o pielęgnację stóp to nie mogło zabraknąć Zbyszka ulubieńca, czyli pudru do stóp również z firmy Fush Wohl o zapachu mentolu i świeżych kwiatów. Jest to już któreś nasze opakowanie. Mąż jest z niego zadowolony więc chyba mu się sprawdza. Cena za 100 gram to 5.59.













Przechodząc obok szafy Lovley zobaczyłam ten cudny neonowy lakier do paznokci z serii Neon Głow i stwierdziłam że muszę go mieć. A w związku z tym że i tak potrzebowałam czwartego produktu żeby skorzystać z promocji to zapakowałam go do koszyka. Dzisiaj już pomalowałam nim sobie paznokcie, ale w opakowaniu jakoś tak lepiej mi się prezentował. Ale jak u mnie się nie sprawdzi to dam go Zbyszka siostrze. Mój jest w numerze 5 i kosztował 9.49









Ostatnią rzeczą którą kupiłam jest szampon do włosów Isana Profesional Repair Nutrition. Wiem że niedawno kupowałam dwa szampony,ale okazały się tak beznadziejne i mało wydajne że to porażka. A pamiętam że szampony z tej linii polecała któraś z youtuberek. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał. Cena za 250 ml to 6.49













I na koniec mały bonus. Pani przy kasie dała mi próbkę lekkiego kremu odżywczego z Nivea. Chętnie go sobie wypróbuję.














I to już wszystkie moje zakupy. Zachęcam was do skorzystania z promocji 2+2 gratis. Macie jeszcze czas do końca tygodnia. A wy robiliście ostatnio zakupy w Rossmannie? Jeśli tak to co sobie sprawiliście? Zapraszam do komentowania

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.