Aktualna pielęgnacja włosów.

Hej kochane. Dzisiaj chciałabym was zaprosić na przegląd moich kosmetyków do pielęgnacji włosów. Nie ma tego dużo, bo ja zazwyczaj używam jedynie szamponu i odżywki. Ale mam też kilka innych produktów. Zresztą zaraz sami zobaczycie.

Zacznijmy od tego czym myje moje włosy. Aktualnie jest to szampon wzmacniający z Garnier Fructis "gęste i zachwycające"-dla widocznie gęstych, bujnych włosów. Bardzo przypadł mi do gustu ten szampon, doskonale myje włosy i sprawia że są miękkie i sprężyste, mam wrażenie że dużo wolniej się przetłuszczają. Dodatkowym plusem jest przyjemny owocowy zapach.












Następnym produktem jest odżywka. Ja aktualnie mam odżywkę do spłukiwania Avon Naturals, jest to seria dodająca objętości malina i hibiskus. Powiem wam że mnie jakoś nie zachwyciła. Nie nawilża włosów, są one po niej strasznie sztywne i szorstkie. A żeby dodawała objętości to też nie widać. Ale została mi już tylko 1/4 opakowania, więc jakoś się przemęczę. A może wy macie jakąś fajną odżywkę godną polecenia? Jeśli tak podzielcie się w komentarzu.











Teraz przedstawie wam moją kurację na porost włosów. Moje włosy są co prawda dosyć długie jednak jak każdy chyba chciałabym mieć ich więcej. Dlatego też sięgnęłam po tonik stymulujący wzrost włosów z Oriflame. Stosujemy go dwa razy dziennie, rano i wieczorem wmasowując w naszą skórę głowy. Ja jestem bardzo zadowolona z. działania. Co prawda włosy nie rosną mi jak szalone, ale mam dużo takich malutkich dzieciaczków. Zarówno na czole jak i pomiędzy moimi włosami (napewno wiecie o co mi chodzi.). Mi kuracji zostało tylko na kilka dni, ale zrobię sobie jakieś dwa miesiące przerwy i chętnie do niej wrócę.









Kolejnym produktem jest widziany już przez was przy okazji moich zakupów z Avon "Nawilżający olejek do włosów ze śródziemnomorską oliwą z oliwek' przed nałożeniem musimy go podgrzać przez minute, nakładamy na włosy (ja trzymam go około godzinę), i zmywamy. Powiem wam że nie do końca jestem przekonana do tego typu produktów, ale póki co nie jest źle. Po użyciu włosy są miękkie, lepiej nawilżone i bardzo ładnie pachną. Napisze coś więcej jak go jeszcze trochę po testuje.











Ostatni produkt również mieliście okazję zobaczyć w moich zakupach z Avonu, a jest to " Kuracja gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia. Użyłam tego produktu już kilka razy i jak na razie to jestem z niego bardzo zadowolona. Radzi sobie z moimi suchymi i zniszczonymi włosami. Które po użyciu go mniej się puszą, ładnie się błyszczą, pięknie pachną i są przyjemne w dotyku.












I to by było na tyle, jeżeli chodzi o moją aktualną pielęgnację włosów. A może wy macie coś godnego polecania? Głównie zależy mi na odżywkach do włosów suchych i zniszczonych. A może podpowiecie mi po jaki szampon z serii Garnier Fructis jeszcze warto sięgnąć? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.