Moje zamówienie z Avon.

Hej kochane. Dzisiaj zapraszam was na bardzo małe zakupy, a dokładniej na moje zamówienie z Avonu. W tym katalogu zbytnio nie poszalałam. Mam tylko dwie rzeczy i żadna z nich nie jest dla mnie. Po prostu stwierdziłam że mam wszystko czego potrzebuje, więc nic na siłę. Ale nie przedłużając przechodzę do produktów.

Pierwszym z nich jest zestaw Indiwidual Blue i trafi on do mojego męża. W skład zestawu wchodzą: perfumy, dezodorant w kulce oraz żel pod prysznic. Przyznam że już od jakiegoś czasu podobał mi się ten zapach, a że cena była kusząca (39.99) to aż żal nie wziąć.









Drugi produkt powędruje do mojej mamy. A jest nim odżywcza kuracja do włosów z olejkiem arganowym. Mama ostatnio żaliła się że jej włosy są strasznie suche i niesforne, łamią się i elektryzują. Ja byłam bardzo zadowolona z tego produktu. Mam nadzieję że u niej także się sprawdzi.















I to by było na tyle jeśli chodzi o moje zamówienie. Ja tak jak pisałam wcześniej nie znalazłam nic dla siebie. Ale mogę wam zdradzić że w następnym katalogu trochę bardziej poszalałam. A wy co sobie zamówiliście? Macie jakieś swoje ulubione produkty, które chciałybyście mi polecić? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.