Moje nowe trampki!!



Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z takim szybkim wpisem. Chciałam się wam pochwalić jakie cudo udało mi się kupić ostatnio w Lidlu. Powiem wam że zamierzałam wziąć tylko pieczywo, ale gdy je zobaczyłam to nie mogłam przejść obok nich obojętnie i wróciły ze mną. Ale nie przedłużając bo pewnie zżera was ciekawość są to trampki. Tak jest śliczne czarne trampki w kolorze czarnym w kwiatowy wzór. Już widzę je w przynajmniej kilku wiosennych stylizacjach. Są urocze i dziewczęce i kosztowały niecałe 30 zł. Także biegnijcie może w waszych marketach jeszcze będą. Ja swoje mam w rozmiarze 39. Podobają się wam?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.