Rozwiązanie konkursu!!!

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z rozwiązaniem konkursu z żelami pod prysznic. Ale zanim wyniki to najpierw kilka słów ode mnie. Więc tak... Jest mi strasznie przykro że tylko jedna osoba wzięła udział w konkursie. Ale może jestem aż tak nudna że nikt mnie nie czyta. Albo nagrody były zbyt mało atrakcyjne. No ale trudno. Myślałam nawet o zamknięciu bloga, ale postanowiłam dać sobie jeszcze jedną szansę. Postaram się aby wpisy były ciekawsze i dodawane codziennie. A za jakiś czas znowu pomyśle o konkursie. I wtedy zobaczymy. To tyle mojego użalania się nad sobą.
A teraz famfary i ogłoszenie wyników. A wygrała jedyna osoba która odważyła się zgłosić. A jest nią:

Angelika Gałka

Także kochana proszę o adres do wysyłki na email: lawendowabielizniarnia@o2.pl

A was zapraszam do odwiedzania mojego bloga i komentowania. Wtedy będę wiedziała że ktoś tu jest. A w przyszłości pomyślę o nagrodzeniu najbardziej zaangażowanych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.