Płyn do kąpieli Cien.

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z takim moim szybkim wpisem, a będą to zakupy, a raczej zakup. Będąc wczoraj w Lidlu celem uzupełnienia zawartości lodówki przypomniałam sobie że skończył mi się płyn do kąpieli. Tym razem postanowiłam sięgnąć po produkt marki Cien (miałam kiedyś ich żel pod prysznic i całkiem nieźle mi się sprawdzał) o zapachu Sweet Orange. Przyznam się że to ten zapach mnie skusił, chociaż dla mnie jest to bardziej brzoskwinia niż pomarańcz. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał, chociaż za cenę 4.99 nie spodziewam się za wiele.

A może któraś z was miała już kiedyś ten produkt i może powiedzieć o nim coś więcej? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.