Lawendowa bielizniarnia poleca- Oriflame katalog 10

Hej kochane. Dzisiaj znowu przychodzę do was z przeglądem katalogu. Tym razem będzie to 10 gazetka promocyjna marki Oriflame. Hasłem przewodnim jest tu: "w samym sercu raju odnajdziesz niezwykły sekret" które niejako promuje także niwy zapach (ale o nim później). Wracając do katalogu to jak zawsze wypatrzyłam dla was kilka super promocji, którymi zaraz się z wami podzielę. 

Tak jak już zaczęłam o nowych perfumach to nie będę was już dłużej trzymać w niepewności. Uwaga po otwarciu skrzydełek okładki katalogu znajdziemy zapach Amazing Paradise w cenie 79.99. Producent określa go jako zapach rzadkich, egzotycznych kwiatów, które otaczają akordy drzewne i cytrusowe kreując niezapomnianą kompozycję o iskrzącym musującym charakterze. Od siebie mogę powiedzieć że jest to charakterystyczny bardzo tropikalny zapach, czujemy tu zarówno aromaty dżungli, jak i zapachy słodkich owoców z ogrzanej słońcem wyspy. Nie ma co, idealny zapach na wakacje, nawet jeśli nie wybieracie się do tropików. 

Nie pozostawiamy jednak ciepłym egzotycznym kraju, gdyż już stronę dalej (na 5) mamy zachowany w tym klimacie niezwykle stylowy szal paradise. Przy zakupach za 69 zł z tego katalogu możemy go mieć już za 19.99. Szal jest w formie dość dużego kwadratu o wymiarach 110x110 cm, wykonany zaś został z delikatnej i miękkiej imitacji jedwabiu. Szal może!y nosić na różne sposoby: tradycyjnie, jako pareo, top, czy opaska na głowę. Ja osobiście uważam że również idealnie sprawdzi się nam również na wiosnę. Ale mam na niego chrapkę.


Pozostając jeszcze przez chwilę przy tematach wakacyjnych chciałabym zwrócić waszą uwagę na mydełko Anchor, znajdziecie je na stronie 7 w cenie 2.99. Mydełko jest w kształcie kotwicy o zapachu wpdno-kwiatowym z akordem bryzy morskiej, białej róży i różowego cedru. Myślę że ze względu na sam wygląd jest to tajny gadżet, który będzie się pięknie prezentował w łazience. Tylko gdzie znaleźć takiego bezdusznego człowieka który zbezcześcili myciem ten cud.











Powiem wam że przeglądając ten katalog nie mogę wyjść z podziwu. Co strona to jakaś super promocja. I tak przekręcając stronę na 9 znajdziemy polecane wielokrotnie przeze mnie bibułki matujące do twarzy Optimal Oxygen Boost w rewelacyjnej cenie 5.99. Bibułki mają za zadanie usunąć nadmiar sebum z naszej strafy T. Po ich użyciu nasza twarz jest zmatowiona, a makijaż odświeżony. Ja mam już któreś opakowanie tych chusteczek i powiem wam że nie wyobrażam sobie bez nich życia.




Idąc dalej na stronie 13 w świetnej cenie 14.99 znajdziemy szampon do włosów Eleo. Kilka razy miałam ten produkt i sprawdza się bardzo dobrze: pielęgnuje włosy, nadaje im blask oraz pomaga zapobiegać ich łamaniu się. Byłby to naprawdę dobry produkt, gdyby nie cena, w cenie regularnej kosztuje aż 19 zł, ale w promocji... Czemu nie?













Pozostając nadal przy produktach marki Eleo na stronie 17 w cenie 24.99 znajdziemy wygładzający olejek do włosów. Jest on szczególnie polecany do suchych i niesfornych włosów. Ja co prawda jeszcze nigdy nie miałam tego produktu, ale nabyło go wiele moich klientek i były tak zadowolone że wracały do niego po raz kolejny.













Przeglądając dalej katalog na stronie 37 mamy promocję na kosmetyki Oriflame Essentials z dodatkiem olejku z orzechów makadamia. Do wyboru mamy tu: Odżywczych krem do twarzy- w cenie 9.99, Odżywczą maseczkę do twarzy- w cenie 3.99, oraz balsam do ust z olejkiem z orzechów makadamia. Myślę że warto zainwestować w taką pielęgnację aby podratować skórę zmęczoną słońcem.





W tym katalogu natknęłam się na bardzo dużo promocji na kosmetyki do pielęgnacji włosów. Na stronie 57 również natkniemy się na taką promocję. Znajdziemy tu kosmetyki z serii Avon HairX Advanced Neoforce. Do wyboru mamy tu: rewitalizujący szampon do włosów w cenie 12.99, tonik stymulujący wzrost włosów za 19.99, lub spray dodający włosą objętości za 12.99. Powiem wam że miałam już z tej serii tomik stymulujący wzrost włosów i byłam z niego bardzo zadowolona. Po jego użyciu naprawdę było widać takie małe baby hair, ale z braku czasu nie kontynuowałam kuracji, teraz jednak zamierzam do niej wrócić.








Następną perełka jest znowu coś do włosów, ale obiecuje że to już ostatni produkt tego typu. Znajdziemy go na stronie 61 w cenie 14.99. A jest to regenerujące serum na rozdwajające się końcówki bez spłukiwania z Oriflame HairX Restore Terapy. Ten produkt również poleca wiele moich klientek. Ja sama też zamierzam go sobie zamówić w tym katalogu. Za tą cenę myślę że warto.





Przejdźmy teraz do pielęgnacji twarzy. Na stronach 64-65 znajdziemy produkty z mojej ulubionej serii Oriflame Swedish Spa. Tym razem w cenie 14.99 mamy do wyboru: oczyszczający scrub do twarzy, krem do twarzy o podwójnym działaniu, serum przywracające równowagę skóry, oczyszczającą maseczkę do twarzy lub pędzelek do rozprowadzania maseczek na twarzy. Miałam już wszystkie produkty z tej serii i z czystym sercem mogę je wam polecić. Jeszcze za taką cenę. Ja napewno zrobię sobie zapas.



Dla miłośników serii z miodem i mlekiem na stronach 68-69 za 14.99 mamy zestaw "złocisty miód". W skład zestawu wchodzą: odżywczy krem do stóp Feet up comfort, nawilżający krem do rąk Milk&Hondy Gold, oraz krem uniwersalny Tander Care z organicznym ekstraktem z miodu. Warto zaopatrzyć się w taki zestaw , a na zimę będzie jak znalazł, świetnie sprawdzi się też jako prezent. Także nie ma nad czym się zastanawiać.





Jeśli chodzi o zapach, to na stronie 83 w katalogu mamy w promocyjnej cenie 19.99 nowość, a jest nią woda toaletowa Memories Chosing Butterflies. Zapach jest połączeniem pączków czarnej porzeczki, kwiatu lipy, oraz nasion ketmii piżmowej. Jest to bardzo delikatny aromat w małej-30 ml poręcznej butelce. W sam raz by zabrać go na wakacyjne wycieczki. 






Ostatnią perełka na którą chciałabym zwrócić waszą uwagę jest pomadka z płynie The One Lip Sensation Vinyl Gel- Winylowy Blask. Możemy ją znaleźć na stronie 137 za 29.99 w 8 supermodnych kolorach. Szminka jest połączeniem lekkiej formuły żelu w wyjątkowo lśniącym wykończeniem. Producent obiecuje że produkt łatwo się rozprowadza, perfekcyjnie pokrywając usta, a dzięki zawartości odżywczej formuły sprawia że usta są miękkie. Powiem wam że zastanawiał się nad tym produktem, ale mam tyle szminek, że chyba się wstrzymam. 



No i to by było na tyle. Jak wam się podobają moje propozycję? A wy upatrzyłyście sobie coś w katalogu? Chwalcie się swoimi perełkami w komentarzach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.