Moje zamówienie Oriflame katalg 9.

Hej kochani. Dzisiaj zapraszam was na bardzo szybki post a będzie to moje zamówienie z 9 katalogu Oriflame, Tym razem nie byłam zbyt rozrzutna i zamówiłam sobie tylko jedną rzecz.

A jest nią zestaw pielęgnacyjny Love Nature.        W skład zestawu wchodzą 3 produkty: złuszczający scrub z morelą, kojąca maseczka z borówkami, oraz nawilżający żel z arbuzem. Wszystkie produkty są w małych wakacyjnych pojemnościach, pakowane po 30 ml. Przez co są idealne na wakacyjne wyjazdy. Wszystkie produkty są zapakowane w porządne kartonowe opakowanie, przez co sprawdzą się także na prezent. Ich koszt natomiast to 19.99 zł. Ja jeszcze nie używałam swoich produktów, ale nie mogłam się powstrzymać przed powąchaniem ich i powiem że pachną świetnie.  Jak owoce prosto z pola czy ogrodu.

Obiecuje że jak trochę protestuje tę produkty to podzielę się z wami moją opinią. A wy co sobie ostatnio sprawiłyście z Oriflame? Chwalcie się swoimi zdobyczami w komentarzach. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.