Moje zamówienie Avon katalogu 9

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z takim szybkim postem, a będą to właśnie zakupy, a dokładniej jak widać po tytule moje zamówienie z 9 katalogu Avon. Ze względu na dużą ilość kosmetyków, i na to że ostatnio wydałam o wiele za dużo pieniędzy ( ale o tym w innych wpisach), w tym katalogu zamówiłam sobie tylko 2 rzeczy. Także nie przedłużając przechodzę już do prezentacji.
Pierwszym z zamówionych przeze mnie produktów jest płyn do kąpieli o zapachu granatu i peoni. Nie będę się długo rozwodzić nad tym produktem, gdyż już wielokrotnie mieliście okazję zobaczyć go na moim blogu. Bardzo lubię te płyny o kąpieli: są gęste, wydajne, dobrze się pienią i genialnie pachną. Zawsze biorę je jeśli są na promocji. Tym razem za swoje 500 ml zapłaciłam 6.99. Wam również gorąco je polecam.

Drugim z produktów na który się skusiłam jest wzmacniający szampon do włosów "czarna rzepa i cedr z Avom Naturals". Szampony z tej serii również bardzo często przewijały się na moim blogu. Są to bardzo produkty w przystępnej cenie. Powiem wam że od jakiś 3 lat były to moje ulubione szampony, ale uwaga chyba już do nich nie wrócę, bo znalazłam coś co bardziej odpowiada moim włosom (ale o tym w innym wpisie). Jeżeli jednak ktoś szuka dobrego szamponu to myślę że mogę go polecić, za 250 ml płacimy około 5 zł.
I to już wszystko. Jak widzicie nie poszalałam zbytnio z tym zamówieniem, jednak mimo wszystko chciałam wam pokazać to co mam i móc już zacząć tego używać (szczerze mówiąc to nie mogłam się powstrzymać i już 2 razy użyłam płynu do kąpieli-geniusz zła☺). A wy co sobie ostatnio zamówiłyście z Avonu? Chwalcie się swoimi zdobyczami w komentarzach. Kto wie może to wy mnie czymś zainspirujecie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.