Recenzja-oczyszczająca maseczka z łopianem Love Nature.

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją produktu którą już bardzo dawno obiecałam. Oczywiście jak widać po tytule chodzi o oczyszczającą maseczkę z łopianem Love Nature marki Oriflame. Jest to maseczka przeznaczona do skóry tłustej z dodatkiem łopianu o pojemność 10 ml, a koszt to około 2-3 zł. Najpierw powinnam napisać co mówi o niej producent, niestety producent nie mówi o niej zbyt wiele. Poza nazwą dowiadujemy się tylko że należy rozprowadzić ją na skórze twarzy, pozostawić na 10 minut i spłukać, oraz żeby unikać kontaktu z oczami.


W związku z tym ja powiem o niej trochę więcej, bo maseczka jest naprawdę godna uwagi. Już po otwarciu opakowania uderzają nas dwie rzeczy. Pierwszą jest ilość maseczki. Jest jej tak dużo , że nawet jeśli nałożymy dość grubą warstwę, to wystarczy wam jej na dwa razy. Drugą rzeczą jest obłędny 
 zapach, maseczka pachnie bardzo delikatnie i kwiatowo- naprawdę przyjemnie. Ale wróćmy do konsystencji która przypomina krem, dzięki czemu łatwo się ją nakłada, można to robić zarówno palcem jak i pędzelkiem (ja wypróbowałam obie metody). Po nałożeniu na twarz oprócz wspomnianego wcześniej przyjemnego zapachu czujemy także delikatne pieczenie oraz ciepło. Po nałożeniu maseczki zgodnie z zaleceniem producenta przez 10 minut relaksujemy się (ja akurat wybrałam książkę). Po upływie wymaganego czasu przystępujemy do zmywania maseczki. Przez ten czas powinna ona zaschnąć na naszej skórze tworząc skorupę. Ja do zmywania używam zwykłej gąbeczki z Oriflame, oraz micelarnego żelu do mycia twarzy. I nie miałam z pozbyciem się jej większych problemów. Po całkowitym oczyszczeniu naszej cery widzimy że jest ona delikatnie zaczerwieniona, ale śwież i wyraźnie oczyszczona. Pory są wyraźnie ściągnięte, a zaskórniki praktycznie niewidoczne. Da się również zauważyć zmniejszone wydzielanie sebum, dzięki czemu nasza buźka nie świeci się tak szybko.
Podsumowując serdecznie polecam wam tą maseczkę. Na plus duża pojemność, niska cena, bardzo przyjemny zapach, genialne działanie, łatwe nakładanie i zmywanie. Muszę przyznać że rzadko zdarza mi się trafić na tak genialny produkt.
 
 







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.