Organiczna pasta do zębów Himalaja Herbals-recenzja.

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z obiecaną recenzją organicznej pasty do zębów Himalaja Herbals. Jest to w 100% pasta wegetariańska z ekstraktem z miodli Indyjskiej i Granatem, bez fluoru, sacharozy i parabenów. Zanim podzielę się z wami moją opinią, przeczytajmy co ma do powiedzenia producent.
"Pasta jest kompozycją roślin o wyjątkowych właściwościach antybakteryjnych, powszechnie wykorzystywanych w medycynie Indyjskiej. Optymalne połączenie neem, owoców granatu, oraz organicznych ziół gwarantuje skuteczną pielęgnację jamy ustnej. Regularne szczotkowanie zębów pastą Himalaja skutecznie wzmacnia dziąsła, zapewnia długotrwały świeży oddech, oraz nadaje szkliwu zębów niepowtarzalny połysk. 





No to tyle od producenta, teraz czas na moją opinię, która niestety nie będzie aż tak pozytywna. Pierwszy problem spotykamy już przy próbie nałożenia jej na szczoteczkę, gdyż pasta ma bardzo leistą konsystencję, przez co często się zdarza że spływa ze szczoteczki. Zanim przejdziemy do działania to jeszcze kilka słów o zapachu. Moim zdaniem jest on aż za bardzo ziołowy. Wogóle nie daje uczucia świeżości, w smaku jest gorzka. Myjąc zęby tą pastą nie czułam żeby moje zęby były oczyszczone. Miałam wrażenie jakbym nałożyła sobie do buzi mąki ziemniaczanej, lub czegoś podobnego. Dodatkowo pasta szczypała mnie w język, nie była też jakoś super wydajna, nam wystarczyła tylko na jakieś dwa tygodnie. Jedyne za co mogę dać jej plus to piękne kartonowe opakowanie z tektury falistej, w której obecnie przechowuje długopisy.
Podsumowując ja nie byłam wogóle zadowolona z tej pasty, chyba tego typu produkty nie są dla mnie. Nie podobał mi się ani zapach, ani konsystencja, ani działanie. Także organicznym pastą do zębów mówię stanowcze nie. Ja napewno się na nią nie skuszę. Dobrze że dostałam ją za darmo, bo inaczej żałowałabym wydanych pieniążków (a podobno nie jest tania).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.