Camry premium golarka damska - recenzją

Hej kochani. Dzisiaj po raz kolejny przychodzę do was z recenzją. Jednak nie będzie to recenzja kosmetyku, ale sprzętu, a dokładniej golarki damskiej marki Camry. Ja posiadam model CR 2163, ja swój egzemplarz wymieniłam za punkty z platformy PMplus. Miałam okazję już kilka razy użyć tego sprzętu i chciałam podzielić się z wami moimi odczuciami. Ale zanim poznacie moją opinię to najpierw kilka słów od producenta.

Słowa producenta:
Golarka damska CR 2163 to dokładne golenie nóg i miejsc wrażliwych ciała. Nasadka tnąca że stało nierdzewnej. Wygodna i bezpieczna obsługa. Zasilenia akumulatorowe. W zestawie nakładka do długich włosów, szczoteczka do czyszczenia, ładowarka.

Moja opinia:
Podczas pierwszego użycia produktu nie byłam z niego zadowolona, ale tak jak np mówiłam była to raczej wina techniki. Po kilku użyciach doszłam jednak do wprawy i teraz dogadujemy się bardzo dobrze. Goli w miarę dokładnie, że względu na dużą główkę, golenie trwa dosłownie chwilę. Ostrze nie ma bezpośredniego kontaktu ze skórą, więc nie powoduje podrażnień. Maszynka nadaje się też do golenia okolic bikini, a dzięki nakładce do dłuższych włosów nie musimy golić bobra na zero, tylko przyciąć na odpowiednią długość. Duży plus także za ładowarkę, dobrze że nie jest na baterię, bo wystarczy naładować i nie trzeba się martwić że akumulatorki wyczerpią wam się w czasie golenia.






Podsumowując jestem zadowolona z tego produktu, będę go używać pomiędzy wyrywaniem włosków depilatorem. Niestety nie wiem ile kosztuje i jak długo będzie trzymała ta bateryjki. Ale jak tylko będę miała możliwość to wezmę sobie jeszcze jedną, tak na zapas.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.