Zakupy z AliExpress-maj

Hej kochani. Dzisiaj tak nietypowo bo w niedzielę przychodzę do was z takim szybkim wpisem. A będą to moje zamówienia z AliExpress. W tym miesiącu nie pokaże wam wiele, bo mam tylko 3 rzeczy, a tak po prawdzie to 2, bo jedną powinnam wam pokazać już w zeszłym miesiącu, ale zapomniałam zabrać jej od mamy. Ale żeby już nie przedłużać to zaczynamy.

Na pierwszy ogień idzie produkt który powinnam wam pokazać już w poprzednim wpisie. A jest to kowbojski kapelusz. Już od kilku lat chodził mi po głowie. Rozważałem go z myślą o pracach sezonowych. Może chociaż w tym roku uda mi się nie spalić karku. Jeśli chodzi o koszt to zapłaciłam za niego niecałe 3 dolary. Niestety trochę się zniekształcił przy wysyłce, ale jakoś to przeżyje. To zamówienie oceniam 6/10




Następnym produktem który zamówiłam z myślą o moim ukochanym jest chustka ma głowę, kolejna do kolekcji. Bo mój Zbyszek uwielbia takie nakrycia głowy. Przyda mu się na działkę, albo ma ryby. Koszt to trochę ponad 2 dolary. A oceniam ją 7/10








I ostatnim moim zakupem są naszywki. Zamówiłam je z myślą o małym DIY . Chciałam przerobić sobie kurtkę i spodnie. Czekam tylko na resztę naszywek (bo oczywiście zamówiłam ich więcej) i biorę się do roboty. Jeśli chcecie to zrobię dla was oddzielny wpis na blogu. Cena za naszywki to niecały dolar. Ocena to 10/10







I to już wszystkie zamówione przeze mnie produkty, które zdążyły dojść. Strasznie się wkręciłam w te zakupy i czekam jeszcze na około 20 paczek, także już zapraszam was na moje zamówienia w czerwcu. A wy zamawiacie coś z tej stronki? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.