Tag 40 pytań kosmetycznych


Hej kochani. Witam was w ten ciepły i słoneczny dzień. Nareszcie mamy pogodę jaka być powinna. Mam nadzieję że wam także dopisuje. W związku z tym przychodzę do was z takim prostym wpisem. A dokładniej będzie to Tag 40 pytań. Także żeby już nie przedłużać to zaczynamy.

1. Ile razy dziennie myjesz swoja twarz?
- zazwyczaj dwa rano i wieczorem, ale latem zdarza mi się częściej.
2. Jaki masz typ cery?
- mieszany.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
- Niebieski żel do mycia twarzy z Nivea.
4. Czy używasz peelingów do twarzy?
- tak
5. Jaka to marka?
Ziaja, Oriflame
6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
- Oriflame przeciw przebarwienia.
7. Czy masz piegi?
-Tak
8. Czy używasz kremu pod oczy?
- Jak nie zapomnę to tak.
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
- Tak, jako nastolatka
10. Czy używałaś kiedykolwiek tabletek przeciwtrądzikowych?
- Nie
11. Jakiego podkład używasz?
- rozświetlającego z Oriflame
12. Co z korektorem?
- Preferuje rozświetlający pod oczy.
13. W jakiej tonacji jest twoja skóra?
-raczej zimnej, jestem typowym bladziochem.
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
- Podobają mi się u kogoś, ale mi nie chciałoby się ich nakładać.
15. Czy wiesz że maskary powinno wymieniać się co 3 miesiące?
- Niby tak, ale termin ważności ma 6 miesięcy od otwarcia.
16. Jakiej maskary teraz używasz?
- Eveline Big Volume Lash Natural Bio formuła.
17. Sephora czy Mac?
- Chwilowo ani jedno, ani drugie nie jest na moją kieszeń.
18. Masz kartę PRO do Maca?
-Nie,nawet nie wiedziałam że jest coś takiego.
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
-pędzli, gąbek
20. Używasz bazy pod cienie?
- Obowiązkowo
21. Używasz bazy pod makijaż?
- Tylko na większe wyjścia.
22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
- Lubię róż i szary.
23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
- Kredka do oczu
24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
- Tyle razy, że już tego nie zliczę.
25. Co sądzisz o pigmentacja/cieniach sypkich?
- Mam jeden taki, ale nie używam go za często, wolę te w kamieniu.
26. Używasz kosmetyków mineralnych?
- Nie, moja skóra jakoś się z nimi nie lubi.
27. Ulubiona szminka?
- Avon Colour Trend z kolekcji jeansowej.
28. Ulubiony błyszczyk?
- Jakoś ostatnio nie przepadam za błyszczyka.
29. Ulubiony róż?
- Lubię mój chiński róż za jakieś 1,50, niestety nie powiem wam co to za marka, pewnie jakieś No name.
30. Kupujesz kosmetyki z e-bay/allegro?
- Raczej nie, wolę zamówić coś z drogerii internetowej.
31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
- Tak
32. Kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców, lub na bazarach?
- Teraz nie, ale jak byłam młodsza to kupowałam i nie widzę w tym nic złego. Jest to fajna i tania opcja, aby nauczyć się malować.
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
- Oczywiście. A kto by nie chciał?
34. Czy zdarza ci się niezdarnie nakładać makijaż?
- Oczywiście, zwłaszcza gdy się spieszę. Ale wpadki zdarzają się każdemu.
35. Zbrodnia w makijażu której nie możesz przeżyć?
- Źle zrobione brwi permanentne, które w założeniu miały być czarne, a wyszły granatowe i wyglądają jakby je zrobiono długopisem w więzieniu.
36. Lubisz kolorowe makijaże?
- U innych tak, ale ja nie jestem aż tak odważna.
37. Która gwiazda ma według Ciebie zawsze świetny makijaż?
- Penelope Cruz
38. Jeśli miałbyś wyjść z domu używając tylko jednego kosmetyku co by to było?
- Tusz do rzęs.
39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
- Tak, a po co mam się malować idąc tylko po bułki?
40. Czy sądzisz że do rzęs wyglądasz bez makijażu?
- Jak pół zadka zza krzaka# ale przecież nie powieszę się z tego powodu.

I to już wszystkie pytania, jakie twórcy tagu przygotowali dla mnie i dla was. Zachęcam każdego z was abyście również na nie odpowiedzieli. A może znacie jakieś inne tagi? Jeśli tak to podsyłajcie mi je w komentarzu. Pozdrawiam i życzę Miłego Dnia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.