Zakupy w Rossmannie.

Hej kochani. Dzisiaj po raz kolejny zgrzeszyłam w Rossmannie. No ale jak tu się oprzeć, kiedy mamy kolejną superprodukcję (tym razem na produkty do pielęgnacji twarzy - kup 2, a kolejne dwa dostaniesz gratis), a do tego mężowi skończył się talk i jeszcze potrzebowałam jakiegoś dezodorantu do pracy. No ale nie będę się wam spowiadać, tylko chciałam pokazać co kupiłam. No to zaczynamy:

Na pierwszym miejscu oczywiście mąż i jego talk, a dokładniej puder do stóp z Fuss Wohl. To jest już któreś jego opakowanie i bardzo przypadł mu do gustu. Nawet udało mi się wyrwać go na promocji za jedne 5.59. Teraz tak myślę że mogłam od razu wziąć dwa opakowania, ale przecież nic straconego.












Kolejnym produktem po który głównie poszłam do Rossmanna jest dezodorant antyperspiracyjny. Zdecydowałam się na Fa z limitowanej edycji o zapachu letniej brzoskwini. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał do odświeżania po pracy. Jak nie zabije nikogo smrodem po 12 godzinach na stacji to znaczy że się nadał. A jeśli chodzi o cenę to akurat był na promocji i kosztował 5.99











W związku z promocją na produkty do pielęgnacji twarzy zdecydowałam się na żel do mycia twarzy, bo mój akurat się skończył. Niestety Ziaji z serii liście manuka brakło, więc sięgnęłam po Garnier Czysta skora, oczyszczajacy żel zwężający pory. Mam nadzieję że dobrze się sprawdzi, bo do tej pory byłam raczej zadowolona z produktów Garniera. Jeśli chodzi o cenę to dałam za niego 11.99.











Z tej serii skusiłam się również na matujący tonik zwężający pory. Zobaczymy czy stosowanie kilku produktów z tej samej serii daje lepsze rezultaty. Tonik tak jak żel kosztował 11.99















Co prawda brakło już mojego ulubionego żelu do mycia twarzy z liśćmi manuka, ale skusiłam się na pastę do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Wiele Vlogerek na YouTube polecało ten produkt, teraz również będę miała okazję go wypróbować. A że było za darmo to aż żal nie skorzystać. Normalna cena produktu to 7.99












Ostatnim produktem jest krem mikro-złuszczający z kwasem migdałowym na noc, również serii liście manuka. Aktualnie właśnie zużywam olejek do twarzy z Avon, który był ostatnim zapasem z wieczornej pielęgnacji. Więc ten produkt na razie poczeka sobie w kolejce. Wiele słyszałam o dobroczynnej mocy kwasów. Ale w związku z tym że teraz mamy lato, a co za tym idzie również upały to postanowiłam poczekać z nim do jesieni. Cena za krem to 10.49.



I to już wszystkie moje zakupy z Rossmanna. A wy skorzystaliście z tej promocji (kup 2 różne kos!etyki do pielęgnacji twarzy, a 2dostaniesz gratis? Ja bardzo lubię takie promocję, zawsze wtedy robię zapasy. A jakie są wasze ulubione produkty do pielęgnacji twarzy? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.