Nowości u lawendowej bielizniarni-kwiecień

Hej kochani. Nie było mnie tu kilka dni, gdyż postanowiłam zrobić sobie długi weekend. Niestety w większości spędziłam go w pracy, ale takie jest życie. Jednak już do was wracam pełna energii. Na dzisiaj przygotowałam dla was post z nowościami, które pojawiły się u mnie w kwietniu. Dla przypomnienia są to produkty które dostałam, wygrałam, lub które sama sobie kupiłam. Ale żeby już nie przedłużać to zaczynamy.

Na pierwszy ogień idzie golarka damska którą wymieniłam za punkty w programie PM plus. Nie spodziewam się po niej cudów, ale żeby szybko pozbyć się niechcianych włosków będzie jak znalazł. Zobaczymy jak się sprawdzi, bo jak na razie po pierwszym użyciu nie jestem z niej zadowolona. Ale może to kwestia techniki, jak już jej trochę poużywam to zrobię jakąś recenzje i wtedy powiem wam więcej.

 

















Skoro już jesteśmy przy darmowych rzeczach to kolejna jest nagroda którą udało mi się wygrać w konkursie radia RSC, a konkretnie mowa o karnecie na objazdową etiudę i anime. Nie sądziłam że będąc w związku małżeńskim kiedykolwiek pójdę do kina sama, a jednak. Dzięki karnetowi przez 4 dni miałam możliwość obejrzenia wielu ciekawych filmów które dostarczyły mi mnóstwa inspiracji.











I na koniec dwie pary spodni które udało mi się kupić na portalu olx. Pierwsze z nich to zwykle materiałowe spodnie w kolorze różowym, a drugie mają delikatne marszczenia w okolicy bioder. Niestety drugą para ma dziurę na kieszeni, której nie zauważyłem. Ale nie będę robić scen i zakryje ją naszywkami które zamówiłam z AlieExpress. Cena za parę to jedynie 10 zł. Więc jak nie sprawdza się na wielkie wyjścia to będą do pracy, albo po domu.




























I to już koniec jeśli chodzi o moje kwietniowe nowości. Ze względu na zbliżającą się wielkimi krokami budowę domu ostatnio nie szaleje z zakupami. Na konkursy też mam niewiele czasu także i nagród mało, ale nie narzekam. A wy wygraliście, dostaliście lub kupiliście ostatnio coś fajnego? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.