Mini różane zamówienie z Avon

Hej kochani. Właśnie w moje ręce trafiła nowa paczuszka z zamówieniem z Avon. I tak jak wczoraj obiecałam dzisiaj pokażę wam co udało mi się kupić. Mam jedną rzecz dla siebie i drugą którą wzięłam z myślą o mojej mamie. Ale żeby nie przedłużać to zaczynamy. 

Pierwszym kosmetykiem który wielokrotnie już mieliście okazję zobaczyć na moim blogu jest woda różana. Nawet już nie doliczę które to opakowanie. Bardzo lubię ten produkt: jest delikatny, odświeża i tonizuje moją skórę i nie jest drogi. Dlatego zawsze biorę sobie buteleczkę kiedy jest na promocji. Tym razem kosztowała ona jedynie 5.99












Kolejnym i ostatnim produktem jest płyn do kąpieli, który zamówiłam dla mojej mamy. Ona lubi takie gadżety i o ile młody jej nie podkradnie to pewnie jeszcze długo go nie użyje. Mogę wam tylko powiedzieć że pięknie pachnie dziką różą. Cena za 250 ml to 8.99













I to już całe moje zamówienie, miałaby jeszcze kredka do brwi, ale niestety nie doszła. No trudno. A wy zamówiliście sobie ostatnio z Avonu? Jakie są wasze ulubione kosmetyki z tej firmy? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.