Konkurs!!!

Hej kochane. Aby zachęcić was do obserwowania mojego bloga razem z superbohaterem mamy dla was konkurs. Do wygrania jest zestaw żeli pod prysznic Oriflame z serii Discover. W skład zestawu wchodzą: żel pod prysznic Discover Japanese Wisdom dla niego, oraz żel pod prysznic Discover Japanese Ceremony dla niej. Aby wziąć udział w konkursie należy:

# obserwować mojego bloga
# zostawić pod wpisem dowolny komentarz.

Konkurs trwa od dzisiaj do 16 maja. Po 20 maja wybiorę najbardziej kreatywny komentarz i nagrodzę go tym właśnie zestawem.

Także powodzenia!!!

Niedługo inne konkursy na blogu.

Komentarze

  1. Dzięki instagramowi znalazłam twój blog i przeczytałam pierwszy post, który bardzo mi się spodobał i zaczęłam czytać następne 😍 Z miłą chęcią mi się go czyta i chętnie go zaobserwowałam i będę czekała na dalsze wpisy ;) I przy okazji znalazłam ten oto konkurs i chętnie biorę w nim udział :* Już wysłałam twojego bloga moim koleżankom, którym także na pewno się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.