Zakupy Oriflame katalog 5

Hej kochani!

 Dzisiaj jak widać po tytule przychodzę do wasz moim zamówieniem z katalogu 5 Oriflame. Jako konsultantka oprócz katalogu mam także dostęp do specjalnej oferty promocyjnej. Tak więc trzy z przedstawionych produktów pochodzić będą z katalogu, a pozostałe 3 ze wspomnianej wcześniej oferty.

*Pierwszym produktem jest spray do stóp przeciw odciskom i otarciom. Polecałam zwrócić na niego uwagę w przeglądzie katalogu 5. Nie wiem czy już wspominałam ale mam pracę stojącą i czasami jestem na nogach nawet po 14 godzin na dobę. Więc siłą rzeczy czasami zdarzają mi się jakieś obtarcia, szczególnie gdy wkładam do butów gołe stopy. Mam też kilka par butów które notorycznie mnie obcierają, szkoda mi ich wyrzucić więc mam nadzieję że razem z tym sprayem damy im drugą szansę. O działaniu na razie nie mogę powiedzieć nic więcej, ale zapach ma całkiem przyjemny. Jeśli chodzi o cenę to kosztował około 12 zł.








*Akurat przed samymi świętami zdenkowałam mój puder do twarzy, więc robiąc zamówienie skusiłam się na transparentny puder z Giordani Gold. Mam z tej serii podkład i jestem z niego raczej zadowolona, więc mówię niech będzie. Jego cena w katalogu to 29.99. Wybaczcie że jest taki brudny, ale używałam go już kila razy i powiem że jest całkiem przyzwoity. Mój makijaż jest ładnie wykończony , nie świece się po nim zbyt szybko i nie zostawia "na twarzy mąki". Pudełko jest porządne z lusterkiem. Moje pierwsze wrażenie "Jestem na tak"



* Oczyszczające chusteczki do twarzy z olejkami z drzewa herbacianego. Polecałam wam te chusteczki podczas przeglądu w katalogu. Zawsze kupuje te chusteczki gdy są w promocji. Są niezastąpione gdy muszę zmyć makijaż, a nie bardzo mi się chce np po imprezie, oraz do odświeżania twarzy w ciągu dnia. Koszt to niecałe 10 zł za 25 sztuk.






Dalej będą zakupy z gazetki promocyjnej dla konsultantów.

* Bransoletka z chramsami. Ostatnio namiętnie poszukiwałam jakiejś bransoletki, taki ot kobiecy kaprys. I natrafiłam na takie cudo. Jest to srebrna łańcuszkowa bransoletka z 4 chramsami: wieżą Eiffla, sercem, kluczem, ptakiem. Całkiem solidny metal, przywieszki bardzo dobrze wykonane. Nie wygląda tanio ani tandetnie. Przychodzi do nas zapakowana w czarny woreczek, który można wykorzystać do przechowywania. Mam nadzieję że posłuży im jakiś czas. Koszt 15 zł.











*Skusiłam się również na gąbki kąpielowe. Ja myję się tylko gąbkami, a te miały uroczy kształt, cudowne niebieskie kolory i sznureczek do zawieszenia. Gąbeczki są dość spore, kształt taki akurat do ręki. Cena to 7 zł za 2 szt. Więc myślę że warto.









*Ostatnią rzeczą z mojego zamówienia jest talerz na przekąski w kształcie bałwanka. Przyznam że mam już jeden i teraz zamówiłam jeszcze 2 szt. Jest idealny na orzeszki, ciastka lub cukierki. Każdy kto go u mnie zobaczył był nim zachwycony. Tak w tajemnicy to planuje zakup jeszcze kilku sztuk. Będą idealne na prezent?







To już wszystko z tego zamówienia, ale zdradzę wam że będzie jeszcze jedno. Miałam w tym katalogu bardzo dużą sprzedaż, z poza tym mam chrapkę na jeszcze kilka rzeczy. W sumie kto bogatemu zabroni.Także na dniach powinien być kolejny houl z Oriflame. A wy skusiliście się na coś?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.