Zakupy Avon katalog 5

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z moimi zakupami z 5 katalogu Avon. Od razu wam się przyznam że robiąc to zamówienie troszkę poszalałam. Nadchodzące ciepłe dni skusiły mnie do tego stopnia ze nie byłam w stanie zapanować nad swoimi żądzami, do tego doszły te wszystkie promocje. I stało się. Mam w swoim posiadaniu kilka nowych kosmetykòw. A oto one. 






Na pierwszy rzut pòjdzie co prawda zakup poczyniony dla mojego taty ale pokaże wam a co☺. Jest to zestaw dwóch kosmetykòw z Avon Men: łagodny nawilżający balsam po goleniu i łagodny żel do golenia. Cena około 17 zł za zestaw. Będzie to dodatek do prezentu z okazji urodzino-imienin. Ale tata tego nie czyta więc mogę się pochwalić. 















Następna rzecz jest dla mnie i jest to puder prasowany" Idealna cera" kosztował coś koło 15 zł przy zakupach za 20 zł z katalogu. Na razie czeka na swoja kolej bo używam tego z Oriflame. 











Kolejnym produktem jest nawilżający olejek do włosów ze śródziemnomorską oliwa z oliwek. Produkt ten kosztował coś około 7-8zł i przyznam szczerze że byłam go bardzo ciekawa. Może poradzi coś na moje zniszczone i przesuszone włosy. Kiedyś miałam jakiś kosmetyk z tej serii i raczej byłam z niego zadowolona. Na razie mogę tylko powiedzieć ze pachnie obłędnie.












Jeśli już mówimy do włosów to skusiłam się również na kurację ”Gładkość jedwabiu” do włosów trudnych do ułożenia. Żywię nadzieję ze jakoś ogarnie te szopę którą mam na głowie. A może któraś z was już ją miała i może powie mi o niej coś więcej. Zobaczymy jak się sprawdzi. 














Ostatnio dużo słyszałam o produktach utrwalających makijaż. Dlatego też postanowiłam nabyć "utrwalający spray do makijażu” Zobaczymy jak to się sprawdzi, czy w ogóle zadziała. Nie było zbyt drogie około 17 zł, więc jak okaże się bublem to mocno nie zaboli. 












 

I na koniec nie mogło zabraknąć mojego ulubionego toniku. Zresztą pisałam wam o nim wielokrotnie. Jest on idealny do dogłębnego oczyszczania twarzy. Ja używam go raz na jakiś czas, bo używany na co dzień może przesuszyć skórę. Ale nie przedłużając cena była kusząca ( ok. 6zl) więc czemu nie mieć w zapasie?









I to by było na tyle. Skoro już się z wami tym podzieliłam to mogę zacząć testować. A wy co nowego złowiliście w tym katalogu? A może chcielibyście mi coś polecić?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.