Zakupy w Avon

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do was z moją magiczną torbą, którą mogliście wczoraj zobaczyć na instagramie. A są to oczywiście zakupy z Avon. Niestety nikt nie pokusił się o próbę rozwiązania zagadki. A szkoda. Nie przedłużając już przechodzę do moich zakupów. Nie jest tego dużo, zaledwie 3 rzeczy, ale pokaże wam to będe już mogła używać.













Na pierwszy ogień pójdzie: musująca pianka chłodząca do zmęczonych stóp. Wspominałam o niej w przeglądzie katalogu. Jak już pewnie wiecie, albo i nie wiecie mam pracę w której dużo się stoi, także chętnie ją wypróbuje. Może będzie w stanie mi pomóc. Koszt 11.99














Kolejną rzeczą jest: oczyszczający żel do mycia twarzy przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowym. O produktach z tej serii również pisałam w przeglądzie katalogu. Ja już kiedyś miałam ten żel i byłam z niego bardzo zadowolona, to czemu by nie kupić tego co się już raz sprawdziło? Koszt 6.99















Ostatnim zakupem jest zestaw 3 par kolczyków. Na niego również kazałam wam zwrócić uwagę. W skład zestawu wchodzą: sztyfty z diamencikami, złote połyskujące kulki, czarne kuleczki złączone z sześciokątów, oraz białe kuleczki z maleńkich perełek. Myślę że będą idealnym dodatek do urozmaicenia zarówno stroju do pracy jak i na imprezę. Koszt 19.99

 










To byłoby wszystko jeśli chodzi o moje małe zakupy. A wy zamówiliście sobie ostatnio coś z Avonu?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.