Świąteczne zakupy w kwietniu. Czyli w lumpeksie można wszystko.


Hej kochane dzisiaj znowu przychodzę do was z zakupami z ciucholandu. Dzisiaj byłam na wyprzedaży. W moim ulubionym ciucholandzie w dniu wyprzedaży wszystko jest po 2 zł. Co prawda za bardzo nie poszalałam, ale mówię pokaże wam to będę mogła uprać i schować do szafy. Tak jest dobrze przeczytaliście, schować do szafy. Bo poza jedna koszulka mam dwa sweterki (ale za to jakie- Bożonarodzeniowe). Nie przedłużając już przejdę do prezentacji.




Zacznę od rzeczy która jest "na teraz" a jest to zwykły czarny T-shirt z hasłem I love PGL. Nie wiem czemu, ale ostatnio bardzo podobają mi się te motywy. Myślę ze będzie idealny do spodni dresowych, albo leginsów. Zresztą za 2 zł to może nawet być po domu. T-shirt jest jak nowy, kolor jest żywy, nie sprany, a materiał bardzo porządny. Aż żal było go nie wziąć.













Teraz pora na sweterki. Wiem że może są obciachowe, dziecinne i nie na tę porę roku, ale nie mogłam się powstrzymać.

Pierwszy jest to niebieski sweter z mikołajem wchodzącym przez komin. Pupa i nagi mikołaja są wypukłe co daje bardzo fajny efekt. Myślę że będzie idealna na okres przedświąteczny. Już sobie wyobrażam siebie w nim pijącą kakao przy blasku choinki.















Drugi sweterek jest zielony w białe kropki z wizerunkiem renifera. Ten oprócz wypukłego pompona ma także światełka. Włącznik schowany jest w podszewce. Myślę że to fajny bajer, ciekawe jak będzie wyglądał w ciemności. Także napewno w okresie Bożonarodzeniowym mnie w nim zobaczycie.















To by było już na tyle jeśli chodzi o moje małe zakupy. Myślę że jak za kwotę 6 zł to całkiem nieźle się obłowiłam. Normalnie aż nie mogę doczekać się zimy. Tylko najpierw mogłoby przyjść lato.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.