Przyszła moja nagroda-czyli zamówienie z butik.

Hej kochane. Dzisiaj przychodzę do was z nowymi perełkami, które nadeszły do mnie ze sklepu butik (www.ebutik.pl). Moja przygoda z tym sklepem zaczęła się już kilka lat temu. Mam od nich sporo ciuchów z których jestem mega zadowolona. Ale ostatnio dzięki Rudej z kanału Co za szycie (pozdrawiam Cię Aniu może kiedyś tu trafisz) u której w rozdaniu wygrałam bon, dlatego właśnie mogłam przetestować ich sklep internetowy. I powiem że jestem mega zadowolona z tego zamówienia. Ale nie przedłużając przejdźmy do moich nowych ciuszków. Już nie mogę się doczekać żeby wam je pokazać i móc w nich chodzić.

Na pierwszy ogień pójdzie torebka. Jest to piękna mała biała torebeczka w kolorze białym z nadrukiem fioletowo zielonych kwiatów, ze słomkową górą. Torebeczka jest na długim pasku i będzie idealna szybkie wyjścia z domu, można ją przerzucić przez ramię i jazda. Ja akurat zamówiłam ją z myślą o siostrze mojego męża, która niedługo ma imieniny. Myślę że taki kolorowy i dziewczęcy gadżet spodoba się młodej damie. Cena to około 6 złotych.





Następną zdobyczą są szare spodnie dresowe ze ściągaczami. Jestem z nich bardzo zadowolona, są porządnie wykonane z grubej dzianiny, nigdzie nie prześwitują. Będą idealne zarówno do pracy jak i na siłownie. Ja mam swoje w rozmiarze L i kosztowały niecałe 30 zł.














Kolejnym ciuszkiem są uwaga... również spodnie dresowe, tym razem w ciemniejszym kolorze. Te już mi się trochę mniej podobają, materiał lekko prześwituje i te guziki wyglądają dużo gorzej niż na zdjęciu (mąż się śmieje że są jak kalesony). Ale i tak mi się przydadzą np po domu czy nawet na miasto, do dłuższej bluzki, tym bardziej że cena była kusząca-niecałe 30 zł.














Z następnej rzeczy jestem mega zadowolona. A jest to koszulka z krótkim rękawem z napisem Go Fitness. Jest świetnie wykonana, ma ładne kolory i jeszcze ten ściągacz na dole na kokardkę. Będzie świetna do krótkich spodenek, albo do dresów. Powiem wam że przymierzałam ją do dresów ( tych kalesonowych) i dużo zyskują dzięki niej. Tworzy to fajny zestaw. Także koniecznie ją bierzcie. Cena to 19.99 zł (jeśli się nie mylę).

Przedostatnim ciuszkiem jest dresowa sukienka z krótkim rękawem. Zamówiłam ją z myślą o wiosenno-letnich stylizacjach. Będzie idealna do balerinek i gołych nóg, albo grubszych rajstop bądź legginsów. Na górę jeansowa kurtka i już mamy całą stylizację. A jak mi się znudzi, albo zniszczy, to zawsze może służyć za koszulę nocną. Nie była jakoś droga, niecałe 30 złotych.













I teraz gwóźdź programu, oraz sprawce całej tej akcji, a jest nią piękna, gruba i milusia żółta kamizelka z pomponami i uszami. To właśnie dzięki niej wygrałam w tym konkursie i będę chodzić w niej wszędzie. Będzie idealna do pracy, żeby iść pobiegać, pod kurtkę na narty, czy na chłodne wieczory w domu z książką. No powiedzcie czyż nie jest urocza? A kosztowała jedynie 20 zł.










I to by było ma tyle. Kochani to już wszystkie moje zakupy. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia i zdradzę wam że wkrótce zobaczycie u mnie kolejne rzeczy z tego sklepu. Wam również radzę tam zajrzeć, a napewno nie pożałujecie☺

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.