Lawendowa Bielizniarnia Recenzuje-Dezodorant w kulce Volare Forever

Hej kochani dzisiaj zapraszam was na recenzję. Jak zapewne pamiętacie w jednym z wakacyjnych wpisów zakupowych pokazywałam wam że zamówiłam z Oriflame aż dwa opakowania dezodorantu w kulce Volare Forever. Miałam okazję już go trochę poużywać (w zasadzie zużyłam już pół opakowania) i mogę powiedzieć o nim coś więcej.

Przyznam się wam że dezodorant zakupiłam ze względu na zapach, i to był strzał w dziesiątkę, gdyż jest on prześliczny, bardzo delikatny kwiatów owocowy z dodatkiem słodyczy. Nie dość że zapach jest oszałamiający to jeszcze bardzo długo utrzymuje się zarówno na ciele jak i na ubraniu. Dezodorant bardzo szybko się wchłania, nie zostawia uczucia lepkości, ani śladów na ubraniu. Jeśli zaś chodzi o jego główną funkcję jaką jest ochrona przed potem to również nie mogę narzekać, bo bardzo dobrze się sprawuje przez cały dzień. Dodatkowym plusem jest niska cena około 8 zł, ale myślę że na promocji da się go kupić o wiele taniej. Do zalet możemy zaliczyć też dość dobrą wydajność, używam go około 3 tygodni-a ubyło go gdzieś połowę. Normalnie obok Garniera jest to mój ulubiony dezodorant.





Także moje kochane, jeśli któraś z was jeszcze szuka swojego idealnego dezodorantu w kulce to z czystym sercem mogę go wam polecić. Łapcie za niego jak tylko będzie w do kupienia w katalogu. A jaki jest wasz ulubiony dezodorant? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.