Mała rozpusta czyli zakupy w " Chińskim Markecie"

Hej kochani wspomniałam wam w poprzednim poście że wczoraj miałam do załatwienia bardzo ważną i bardzo stresującą sprawę na mieście. W związku z tym że uporałam się z nią szybko i sprawnie postanowiłam jakoś siebie nagrodzić. A z racji tego że po drodze do domu mijałam "Chińskie Centrum Handlowe" to aż grzechem było nie wejść. I oczywiście jak już weszłam to nie wyszłam z pustymi rękami. A oto to o co się wzbogaciłam.

Oczywiście nie mogłam wyjść stamtąd bez moich ulubionych gumek do włosów. W sumie głównie po to tam weszłam. Bo moje dotychczasowe strasznie się już powyciągały. Tym razem wzięłam dwa komplety jeden zwykły w kolorze niebieskim i brązowym, oraz drugi w groszki z kokardką w kolorze granatowym i pomarańczowym. Ja używam ich do robienia mojego mongolskiego koczka, ale są też niezastąpione, kiedy muszę na szybko związać włosy np w pracy. Moim zdaniem są tak ładne ze można je nawet nosić jako bransoletkę. Cena za każdy komplet to 3 zł więc moim zdaniem się opłaca.

Następnym zakupem są również gumki do włosów. Tylko tym razem te tradycyjne-materiałowe. Nie wiem co ja porobiłam z moimi gumkami, ale zostały mi same takie wymolestowane i brzydkie. Tym razem jest to komplet 12 gumek 6 dużych i 6 mniejszych. Napewno mi się przyda, zresztą to się nie psuje. Cena za komplet to 3 zł.








Ostatnim zakupem jest gąbeczka. Od jakiegoś czasu prawie całkowicie przerzuciłam się na gąbeczki do makijażu, a w zasadzie na gąbeczkę, bo mam tylko jedną. Tym razem skusiłam się na taką w kształcie " dajmy na to dzwoneczka" zobaczymy jak mi się sprawdzi, a jak się nie sprawdzi to nie będzie jakoś bardzo szkoda, bo kosztowała jedynie 5.50.






To już cała moja "rozpusta". Tak wogóle to wysłałam mojemu mężowi zdjęcie z tych łupów i podpisałam " taką rozpustę popełniłam". Jego odpowiedź "No nieźle musiało być skoro tyle gumek". Nie ma co. Mąż zawsze najlepszy. A wy kupujecie w " chińskich marketach"? Jeśli tak to pokażcie swoje najlepsze, najśmieszniejsze łowy. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.