Mega zakupy Oriflame część 1 włosy.

Hej kochane znowu przychodzę do was z zaległym wpisem zakupowym. Tym razem będzie to moje zamówienie z Oriflame. Ze względu ma to że produktów jest bardzo dużo postanowiła podzielić je na dwie części, żeby was nie zanudzić. W tym wpisie przedstawienia wam moje nowe produkty do pielęgnacji włosów, w następnym zaś będą pozostałe produkty. Żeby już nie przedłużać zaczynamy, gdyż mam wam do pokazania dwa zestawy do pielęgnacji.

Pierwszy zestaw to produkty z serii HairX Advanced Neoforce. W skład zestawu wchodzą 3 produkty: tonik stymulujący wzrost włosów, spray dodający włosom objętości, rewitalizujący szampon do włosów. Miałam już z tej serii tonik stymulujący wzrost włosów, i byłam z niego zadowolona, niestety w czasie późnej wiosny i lata moja systematyczność w stosowaniu go wzięła w łeb. Ale kiedy już zrobi się trochę chłodniej a ja będę już "wolniejsza" postanowiła powrócić do mojej kuracji. A aby wzmocnić ją jeszcze bardziej do toniku dokupiłam także szampon i odżywkę. Nakłoniła mnie do tego cena zestawu (niecałe 30 zł). Po zakończeniu kuracji napisze jak sprawdziły się u mnie te produkty.

Drugim zestawem są dwa produkty marki która nie tak dawno zagościła w katalogu Oriflame. Mowa oczywiście o produktach do pielęgnacji włosów Eleo. Ja niestety nie mogłam sobie pozwolić na wszystkie produkty do pielęgnacji z tej linii, gdyż są one dość drogie. Zdecydowałam się jednak na szampon z naturalnymi olejkami ( cena około 17 zł za 200 ml), oraz wygładzający olejek do włosów ( cena około 30 zł za 50 ml). Ja nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej serii. Ale moje klientki które zakupiły kosmetyk z tej serii gorąco ją polecają i zawsze chętnie do niej wracają. Podobnie jak w powyższym przypadku jak już trochę poużywam tych kosmetyków to zrobię dla was recenzję.







To już wszystkie moje nowości do włosów jeśli chodzi o firmę Oriflame. Już nie mogę się doczekać aż znaczne tego wszystkiego używać. A wy zamówiłyście sobie ostatnio coś z Oriflame? Zapraszamy do komentowania i na drugą część mojego kosmetycznego zakupowego szaleństwa, które już w kolejnym wpisie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.