Ziaja "kozie mleko"-recenzja kremu do rąk i paznokci.


Hej kochani. Dzisiaj znowu przychodzę do was z recenzją. Ostatnio jakoś wkręciłam się w tego typu wpisy, i po słupkach wyświetleń widzę że wam także przypadły do gustu. Więc dzisiaj dowiecie się co myślę o kremie do rąk i paznokci z serii " Kozie Mleko"-firmy Ziaja. Na początku usprawiedliwienia się że jestem chyba ostatnią osobą która kupiła ten krem. A nawet nie kupiła bo dostała, ale to akurat najmniej ważne. Jako konsultantka Oriflame najczęściej miałam kremy do rąk właśnie tej firmy. Wiadomo jedne były lepsze, inne gorsze, ale gdy mamy wybór kto ma zarobić, to chyba każdy wybierze siebie. Ale dość już o zarobkach, miało być o kremie.
Jak już wspominałam wcześniej krem dostałam w prezencie i bardzo długo czekał on na swoją kolejkę. Ale kiedy już się do niego dobrałam to byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona. Jednak zanim przedstawie swoje zdanie to przytoczenie wam co obiecuje producent:

Jest to aktywny preparat o bogatej, nowoczesnej formule, regenerujący skórę sucha i mało elastyczną. Intensywnie nawilża, wygładza i uelastycznia skórę dłoni. Likwiduje uczucie szorstkości. Wzmacnia paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.

Teraz moja opinia. 

No i muszę się zgodzić z większością obietnic producenta. Krem bardzo intensywnie nawilża moją bardzo suchą skórę dłoni. Zgadzam się także z tym że niweluje uczucie szorstkości, zostawia na skórze taki film dzięki któremu są one miękkie i gładkie. Co do paznokci to nie mogę się wypowiedzieć bo ze względu na moją pracę są w tak opłakanym stanie, że chyba nic już nie da rady ich zregenerować. Od siebie dodam że na plus jest bardzo przyjemny i delikatny zapach, oraz cena. Za pojemność 80 ml musimy zapłacić około 7 zł.

Powiem wam że jest to jeden z moich ulubionych kremów do rąk. A wy macie już swojego ulubieńca? Próbowałyście już innych kosmetyków z tej serii? Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.