Mgiełka do twarzy Aloes i Bawełna-5 sposobów na wykorzystanie.

Hej kochani dzisiaj przychodzę do was z recenzją mgiełki do twarzy Aloes i Bawełna z Avon Naturals. Jednak będzie to trochę inna recenzja niż te które do tej pory pojawiły się na moim blogu. W tym wpisie chciałabym pokazać wam 5 pomysłów do czego można użyć tego typu produktu. No to zaczynamy.


1. Ukojenie podrażnionej twarzy.
Dzięki dołączonemu atomizerowi mgiełkę możemy rozpylać bezpośrednio na twarz. Jest to doskonały produkt aby ukoić i nawilżyć podrażnioną twarz. U mnie najczęściej dzieje się to latem, kiedy długo przebywał na słońcu i moja twarz jest zmęczona i przegrzana.

2. Zamiast toniku.
Równie często stosuję mgiełkę w końcowym etapie demakijażu, jako zamiennik toniku. Nakładam kilka pompek na wacik, a następnie przemywam nim twarz. Jest to dobry patent na wyjazd. Nie trzeba brać dodatkowego kosmetyku.

3. Zmywanie kosmetyków
Często gdy robię dla was wpisy to pokazuję, szczególnie w przypadku kosmetyków do makijażu kolor na ręku, tylko że potem trudno to zmyć. Niestety nie pałam miłością do chusteczek nawilżanych (większość z nich bardzo szybko wysycha lub niezbyt przyjemnie pachnie, ale za to na moim biurku można znaleźć tzw "chusteczki kosmetyczne". Gdy chce zmyć jakiś kosmetyk z ręki to psikam na nią kilka pompek i przecieram chusteczką. Jest to także dobra metoda na poprawę makijażu. Psikamy mgiełkę ma patyczek kosmetyczny i delikatnie przecieramy miejsce gdzie popełniliśmy błąd.

4. Moczenie gąbeczki do makijażu.
Nie wiem czy tylko ja mam takiego lenia że nie chce mi się iść do łazienki czy kuchni, aby zmoczyć swoją gąbeczkę do makijażu? I właśnie kiedy nie uda mi się przezwyciężyć tego to nakładami kilka pompek na gąbkę, aby nie wypijała tyle podkładu.

5. Produkcja kosmetyków z półproduktów.
Mgiełka nawilżająca jest idealna do rozrabiania półproduktów kosmetycznych. Ja najczęściej dodaje ją do moich glinek, który następnie nakładam na twarz.

No i udało mi się zapoznać was z moimi pomysłami na użycie mgiełki. Ja zrobiłam to akurat na podstawie mgiełki z aloesem i bawełną z Avon. Ale wy możecie wykorzystać tak jakąkolwiek mgiełkę do twarzy. A może znacie inne kosmetyki które można używać na więcej niż 1 sposób. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedświąteczne zakupy w Pepco.

Obciachowe ciuchy które możesz włożyć tylko w okresie świątecznym- Blogmas dzień 11

Mini zakupy z Pepco.